{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
639 visninger | Oprettet:

lave golf 3 forkofanger clean? {{forumTopicSubject}}

Ja vil gerne have lavet min std forkofanger helt clean.altså fjerne der hvor der sidder blinklys, tågelygter og så nedenunder hvor der sidder det gitter i begge sider.men hvordan gør jeg det bedst så det holder? Skal jeg lade blink.gitter og sådan blive siddende og ligge spartel udenpå, eller skal jeg igang med glasfiber måtter og sådan? Evt en der har forstand på sådan noget i Nordjylland?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  lave golf 3 forkofanger clean?
  • #1   15. apr 2013 Lad det side i og så slib med korn 80..kom godt ind i alle kanter. .så ligger du glasfiber måtter i..så skal det nok holde..

• #2   15. apr 2013 glas fiber holder ikke lige så snart solen har skinnet på det en varm sommer dag så har fiberen rejst sig også kan du se hullerne du har lukket igen ligesom når spartel synker skal det golde så skal du ud og have fundet plastik af samme type l det også skal det plast svejses jeg har dog lavet en anden løsning på min 2er jeg har lavet plast stykker der passede med blink også kan man få nogle metal stifter som bliver varmet op og sat i der har jeg lagt en god håndfuld i hver også har jeg brugt noge komponent plast lim til og lime det sammen både ind og udvendigt og så er det blevet fin spartlet men om det holder ved jeg ikke endnu

• #3   15. apr 2013 Lettere og billigere, og meget hurtigere..
    http://www.bilgalleri.dk/marked/Styling/1575488-golf3vento-clean-forkofanger

• #4   15. apr 2013 Christian..
    Vil til dels give dig ret..
    Har nu lavet en del af de kofangere og andre ligende..og der har kun været engang hvor det ku ses..den sleb jeg flad og der har ikke været noget siden..men jeg giver somreel også varme på emnerne..så det for det til at synke under processen istedetfor bagefter..

• #5   15. apr 2013 Thorbjørn.
    Er den i plast så var det optimal..men er den i fiber så et der længer tids tilpasning på den end der er ved at lave det andet..

• #6   15. apr 2013 dennis: det er bare min egen erfering den første kofanger jeg lavede til min blev ved med og rejse sig da den fik varme da den blev malet så den blev malet og så tøret ved stue temp i stedetfor og det var osse fint ind til den første dag solen skinnede så var det galt igen så jeg byggede en ny og satte på den første havde jeg lagt skum i også glas fiber også spartlet efter med glas fiber spartel ogaå blev resten lavet ved maleren men en anden ting er hvis det holder så er det osse kun tiæ man rammer noget med kofangeren så er den revnet igen

Kommentér på:
lave golf 3 forkofanger clean?

Annonce