921 visninger
|
Oprettet:
H4 Bi-xenon erfaringer? {{forumTopicSubject}}
Hey
Jeg overvejer at sætte xenon i min Aygo, men jeg har haft det i min Getz for nogle år siden og syns bare ikke jeg havede andet end problemer pga. nær og fjernlys er i samme pære.
Hvad er jeres erfaringer med H4 xenon i dag ?
Kom evt også med nogle links til nogle sæt i kan anbefale
nov 2006
Følger: 39 Følgere: 39 Biler: 13 Emner: 69 Svar: 2.234
okt 2007
Følger: 88 Følgere: 110 Biler: 3 Emner: 276 Svar: 3.752
Det blænder af lort og fungere overhovedet ikk som det skal..
Men du har nok bare købt et for billigt xenon kit siden det er failet.. dem jeg kender som har haft h4 kits har virket uden problemer
jan 2005
Følger: 25 Følgere: 43 Biler: 4 Emner: 80 Svar: 541
Emre: ved godt det blænder og alt det der også derfor jeg kun overvejer det. men uanset hvad så ville jeg gerne høre om folk også har haft problemer med deres sæt.
Skal have xenon i tågelygterne uanset hvad. men er som sagt usikker på om det skal i forlygterne også
dec 2006
Følger: 57 Følgere: 67 Biler: 2 Svar: 1.960
okt 2007
Du overvejer det.. Hvorfor ikk bare købe nogle ordnetlige pære og leve med det i stedet..?
Xenon i tågelygerne.. Neeeeeej.. Hvad er der galt med dig helt seriøst..
Gør du det for farvens skyld? Så smid xenon look hallogen pære i (fx mtec super white) eller nogle LED enheder.. Så kan du også bruge dem som kørelys når det er lyst..
Gør du det for ekstra lys? jamen så er du en spade.. Tågelygter er ikke beregnet til at lyse vejen op.. De er beregnet til at gøre så folk kan se dig tydeligere i tåget vejr UDEN at blænde dig selv.. Så smider du xenon i fucker du jo meningen med dem op..
Lad vær med at være en standard bg retard
aug 2007
Følger: 17 Følgere: 18 Biler: 5 Emner: 190 Svar: 878
okt 2007
Du er da helt ude i hampen.. Har man skam gjort..
Og så da han var usikker kom man med lidt alternetiver..
Kæft du burde lære at læse
H4 Bi-xenon erfaringer?