{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
921 visninger | Oprettet:

H4 Bi-xenon erfaringer? {{forumTopicSubject}}

Hey

Jeg overvejer at sætte xenon i min Aygo, men jeg har haft det i min Getz for nogle år siden og syns bare ikke jeg havede andet end problemer pga. nær og fjernlys er i samme pære.

Hvad er jeres erfaringer med H4 xenon i dag ?

Kom evt også med nogle links til nogle sæt i kan anbefale smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  H4 Bi-xenon erfaringer?
  • #1   21. jun 2013 Min erfaring er, at folk der eftermontere xenon uden det er med de-linselygter er uforsvarlige!...

• #2   21. jun 2013 Køb en bil med xenon i stedet.. Drop det der lorte eftermonteret skod xenon i biler med parabol lygte beregnet til hallogenpære..!

Det blænder af lort og fungere overhovedet ikk som det skal..

Men du har nok bare købt et for billigt xenon kit siden det er failet.. dem jeg kender som har haft h4 kits har virket uden problemer

• #3   21. jun 2013 Morten H: dit indlæg hjælper ming jo ikke. så tag og hold dig væk fra mit indlæg!

Emre: ved godt det blænder og alt det der også derfor jeg kun overvejer det. men uanset hvad så ville jeg gerne høre om folk også har haft problemer med deres sæt. smiley
    Skal have xenon i tågelygterne uanset hvad. men er som sagt usikker på om det skal i forlygterne også smiley

• #4   21. jun 2013 Har du ikke råd til bil med xenon eller råd til at montere det lovligt, så lad vær, eller kør i grøften hvor det lort høre hjemme...

• #5   21. jun 2013 holmeren _:
    Du overvejer det.. Hvorfor ikk bare købe nogle ordnetlige pære og leve med det i stedet..?

Xenon i tågelygerne.. Neeeeeej.. Hvad er der galt med dig helt seriøst..

Gør du det for farvens skyld? Så smid xenon look hallogen pære i (fx mtec super white) eller nogle LED enheder.. Så kan du også bruge dem som kørelys når det er lyst..

Gør du det for ekstra lys? jamen så er du en spade.. Tågelygter er ikke beregnet til at lyse vejen op.. De er beregnet til at gøre så folk kan se dig tydeligere i tåget vejr UDEN at blænde dig selv.. Så smider du xenon i fucker du jo meningen med dem op..

Lad vær med at være en standard bg retard smiley Gør det rigtige.. smiley Led eller xenon look + for mere lys kraftige LOVLIGE pære..

• #6   21. jun 2013 Kæft folk er hellige. Hvad med at svare på det han spørge om ?

• #7   22. jun 2013 jesper m:

Du er da helt ude i hampen.. Har man skam gjort..

Og så da han var usikker kom man med lidt alternetiver..

Kæft du burde lære at læse

Kommentér på:
H4 Bi-xenon erfaringer?

Annonce