{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
605 visninger | Oprettet:

Golv 5 led lys montering {{forumTopicSubject}}

Nu har jeg kigget efter en LED pakke til min kabine i min golf 5 1,6 benzin 102 hk. 2005.

Der står jeg kan bestille indstigningslys, det har jeg ikke? er det kun highline modellerne/GTI'erne der har det ?

og så er der lys under dørene. Der er der kun en rød refleks på min. findes der stik inde under til jeg kan montere led lys der også ?

håber i kan hjælpe ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skydedøre til IKEA skab + Diverse 849 kr.
  • gulvafhøvling 6.500 kr.
  • Flytterengøring af 54 kvm, 2 værelses lejlighed 1.500 kr.
  • Utæt rør under køkkenvask 1.350 kr.
  • Handyman to build a bed and drawer 540 kr.
  • Afmontering af kompresser på luft til vand system. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Golv 5 led lys montering
  • #1   24. jun 2013 Du skal ikke bestille til indstigningslys, hvis du ikke har indstigningslys på din bil, det ville være lidt spild af penge smiley Prøv at hiv refleksen af og kig. Det er næsten det nemmeste.. nogle gange er der trukket ledninger, andre gange er der ikke.. f.eks. på min Audi A3 fra 2005, var der ikke trukket ledninger, og det var en S-line

• #2   24. jun 2013 nej det det jeg mener med indstingnigslyset, det har jeg nemlig ikke men bare for at hører om det kun var gti modellerne der har det ?

men ja må bare prøve og se om der er kontakt bag ved

• #3   24. jun 2013 Det er ikke GTI moedeller der har. Der findes endda R32 som ikke har lys der. Det er et spørgsmål om det er tilvalgt da bilen i sin tid blev bestilt fra fabrikken.
    VAG har næste forskellige lyspakker i alle deres biler alt efter om der er valgt lille, mellem eller stor lyspakke ab fabrik smiley

Og du kan sagtens finde 1.6 der har den store lyspakke selvom det er sjældent.

Kommentér på:
Golv 5 led lys montering

Annonce