{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.618 visninger | Oprettet:

Læder/Alcantara vs Stofindtræk? {{forumTopicSubject}}

Hej BG

Er ved at bygge min Golf om til hvidpladebil (tyske) og derfor mangler jeg jo et par bagsæder.. Har kigget rundt på ebay og har fundet en komplet læderstue med 12.500km på bagen. Ikke kun sæderne, men også en hel midterkonsol med armlæn i læder og dørpaneler med læderindtræk..

Jeg har aldrig haft en bil med læderindtræk i, jeg har kun "prøvet" det fra taxier og som passagerer i andre biler..

Hele svineriet vil de have 850€ for, her er et billede: http://www.happyparts.de/Bilder_2013/3/GolfPlusInnen-229.jpg

Et almindeligt sæt bagsæder i stof ville koste mig 200 euro så det er alligevel en forskel til følge. smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Læder/Alcantara vs Stofindtræk?
  • #1   31. jul 2013 det lyder som en yderst fornuftig pris.. men jeg ville nu gå efter en fuld-læder kabine.. Men det er vist bare mig der er besværlig og ikke kan li' alcantara

• #2   31. jul 2013 læder er lækkert uden tvivl, dog er det ekstremt varmt ar sætte sig ind i med bare ben, det er nemt at rengøre, læder sæder skal plejes for ikke at revne eller falme så der er lidt mere arbejde i dem, alcantara er også en god løsning men er typisk næsten ligeså dyr som en læderkabine, stof kender du jo som værende ok dog lidt kedelig i længden.

• #3   31. jul 2013 Syntes alcantra er så meget lækre end læder smiley

• #4   31. jul 2013 Hvis der er lædersæder skal der også være aircondition eller klimaanlæg, ellers er det ikke til at holde ud om sommeren

• #5   31. jul 2013 Tak for alle buddene. Selve det som man sidder på er Alcantara og resten læder. Min bror låner en passat pt som har samme sæder og det er ret behageligt. smiley Der er fuldautomatisk klima i dytten så det burde ikke være et problem.

• #6   19. aug 2013 Hej Christoffer,

Hvis det er kabinen på billedet du er ved at købe så er den efter min mening ikke de penge værd.
    Enten har den kørt væsentlig mere end de 12.500 km eller os er det en som ikke har haft forstand på det som har lavet det. Der er alt for mange rynker og folder til at jeg vil betegne det som prof arbejde.

En helt anden ting så er jeg også mere til alcantara/microfiber på siddefladerne. Bedre komfort og så ser det bare bedre ud smiley

Kommentér på:
Læder/Alcantara vs Stofindtræk?

Annonce