{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mercedes W123 værksted Nordjylland
  • #1   14. aug 2013 Ved ikke om du er villig til at kører til Randers? Der ligger et supert værksted i Drastrup.. smiley

• w123
    w123 Tilmeldt:
    maj 2008

Følger: 5 Emner: 22 Svar: 294
    #2   14. aug 2013 Har du prøvet at høre inde på w123forum.dk
    Er fra Kbh. så jeg kan ikke hjælpe men er selv igang med at give en god gammel w123 250'er den store tur! Skønne gamle biler!

• #3   14. aug 2013 Hvad er der galt med vognen?

• #4   14. aug 2013 Dan
    Der er lige langt nok til Randers, ja smiley

Jakob
    Nej, det må jeg lige prøve - Ellers er der sikkert en selvlært W123 mekaniker derinde, der kan hjælpe mig smiley

Mark
    Jeg skal ha' skiftet trækaksel manchetterne. Gerne lidt hurtigt, da jeg skal køre til to bryllupper de to sidste weekender her i august.

• #5   14. aug 2013 Du skal have fat i Michael fra Tårs, han ved ALT om Mercedes og har også hjulpet mig meget med min gamle 124´er. Han har adskillige reservedelsbiler, og stumper på lager også, samt alt specialværktøj. Rigtig flink fyr.

Han er inde på 124 forum, så efterlys ham derinde så skal han nok give sig til kende smiley

• #6   14. aug 2013 Altså det er jo ikke Nasa teknologi sådan en 123.... Alle mekanikere kan da skifte en trækaksel manchet på den...

• #7   14. aug 2013 Ruben
    Jeg kender godt Michael fra Tårs. Jeg har købt en håndfuld dele fra ham.
    Da jeg fortalte at den Mercedes delene skulle bruges til, skulle helt ned på maven, brød han sig ikke om ideen, så tror ikke han er interesseret i at skrue i den smiley Men jeg skal op til ham efter lidt flere dele, nu her, så kan lige veje stemningen smiley

RS2000mk 1
    Jamen hvis jeg kommer forbi med en kasse øl, skal vi så ikke lige få ordnet det? smiley

• #8   14. aug 2013 Ja han har sine meninger om tingene, men først og fremmest er han forretningsmand så jeg tror bestemt ikke han er sådan at han ikke vil røre din bil bare fordi den skal sænkes smiley

• #9   14. aug 2013 Ja, det må man sige han er. Jeg må lige prøve at høre ham. Hvis nu trækakselen også skulle skiftes, kan han jo bare hente en inde ved hans reservedele smiley

Har du set den /8 han har stående med 88.000 km på klokken?

Btw, den ér sænket smiley

profilbillede
  • #10   29. aug 2013 bo rossen ved ejner hessel i hjørring er for syg til de gamle mercere

Kommentér på:
Mercedes W123 værksted Nordjylland

Annonce