{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
5.989 visninger | Oprettet:

Peugeot 206 Går ud, prutter og stiger i omdrejninger! {{forumTopicSubject}}

Hej Folkens!

Jeg har som sagt en 206 der kører og lyder rigtigt godt! problemet er dog at efter et par dage jeg havde haft den begyndte den at gå ud når man holdte stille, så tændte motor lampen også. her på det sidste går den ud og starter ikke med det samme, der går 5-10min eller også starter den og slukker lige efter at have hoppet op og ned i omdrejninger. (Når den ellers ikke gider tænde efter at have gået ud, tænder den lige efter uden problemer!

Efterhånden blev problemet værre og værre og den begyndte så at "prutte" altså under kørsel hakker motoren som om den går ud et sekund, det kan den finde på at gøre under bykørsel eller motorvejen!

Nogle gange stiger den i omdr og uden berøring af gas pedalen stod den konstant på 2-3000 omdr! det gør den af og til og det hjælper ikke at slukke bilen osv...

Hvad kan det være? Jeg har fået skiftet tændrør, da jeg troede det skyldtes dette. En mekaniker mener det er Styrboksen der sidder i motorrummet og en anden mekaniker mener det er en mekanisk fejl!

Hjælp mig drenge! og skriv endelig hvis der er noget i ikke forstår af hvad jeg har skrevet!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Peugeot 206 Går ud, prutter og stiger i omdrejninger!
Kommentér på:
Peugeot 206 Går ud, prutter og stiger i omdrejninger!

Annonce