{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.191 visninger | Oprettet:

Pug 107 undervogn meget hård standart {{forumTopicSubject}}

Jeg gik og overvejede at købe en Peugeot 107 som brugt nu de er blevet endnu billigere, og jeg ikke køre ret meget om året så det var et fint alternativ til prisen. 40.000 kr for 2008 model vel.

Men så var jeg ude og se på en og kørte en tur i en og det var lige som at køre i en sænket bil. Jeg har nogle ryg problemer og det var bestemt ikke noget den ville kunne li i længden.

Mit spørgsmål er så er de virkelig sådan alle sammen? Jeg har kørt i andre mindre biler der var helt normalt "bløde" at køre i. Det var en stor skuffelse.

Findes der andre fjedre til dem? eller er det kun sænkning der gør dem endnu ringere?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Pug 107 undervogn meget hård standart
  • #1   30. aug 2013 Synes de er så ringe at køre i, ville aldrig købe sådan en. Tænk på du kan få en helt ny for 80

• #2   30. aug 2013 Man får jo hvad man betaler for, jeg er så træt af at folk nedgøre dem sådan, det er jo lige nødagtig hvad man betaler for. En billig bil! kig lige hvad man ellers får til den pris. En ældre bil der har kørt langt der er pil rusten.

Jeg køre nok ikke mere end 10.000 om året. Folk der køber dem som pendler biler og der efter stiller sig op og siger det er noget skrammel at køre i... Jamen det er jo meningen.

Problemet er bare de er så hårde i undervognen, det forstår jeg ikke helt.

• #3   30. aug 2013 synes de er ALT for dyre brugte , du kan få en sprit ny for 64.995 og med ac til 79.995. de begynder at få en del dyre fejl som vandpumper ,manifolde og koblinger ved 120-160.000km så vil ikke gi ret meget for en brugt da man hurtigt kan få smidt nogen penge i dem , laver mange af dem så det er ikke bare enkelt tilfælde der er oplevet.

• #4   30. aug 2013 og ja det er en meget lille bil så der er ikke meget komfort i affjedringen

• #5   30. aug 2013 Plus de ruster som bare fanden

• #6   30. aug 2013 Vandpumper er nu ik et dyrt problem efter min mening, de ''Ny'' typer burde os være bedre

• #7   30. aug 2013 Er selv overrasket over komforten i de nye små biler.. Altså mangel derpå.

Har kørt sådan en og de er hårde som bare fanden.
    En anden bil der overraskede mig var fiat 500.
    En vendinde har lige fået sådan en så den skulle jeg da lige prøve...

Hooooooooold nu kæft den er hård... Er der overhovedet fjedre på? Eller bare en metalstang? Det er jo helt vildt... Der er INTET komfort!!!

• #8   31. aug 2013 Jeg synes du skulle vente til den nye 108 Kommer smiley ellers skal du købe en Citroën.
    Der kan man snakke om en lækker undervogn smiley

• #9   31. aug 2013 Jamen har citröen c1 en blødere undervogn? Det der overrasker mig er ikke hvor ringe de er med støj og alt det, det er som forventet i en bil til de penge, men at den er så hård i fjedrene!

Har kørt i alle mulige andre mindre biler, godt nok ældre nissan micra og sådan noget møj de var lige så bløde som "almindelige" biler. Nu var det en 107 jeg prøvede men jeg går ud fra de er identiske deres undervogn også. Jeg syntes de er fint med ca. halv pris efter 4-5 år. Er lige glad med de små fejl der, de er nemt at lave selv.

• #10   31. aug 2013 nu siger du selv andre fjedre, fyr da en luftundervogn på også sænk trykket, det må da give en dejlig blød undervogn.

og ja ved godt det koster lidt mere end et sæt fjedre

• #11   31. aug 2013 Nej C1 og 107 er samme undervogn smiley tænkte nu mere at du skulle op i noget C5 for at få virkelig luksus undervogn smiley

Kommentér på:
Pug 107 undervogn meget hård standart

Annonce