{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.171 visninger | Oprettet:

fiat hjælp. . vil ikke starte efter skift af starter {{forumTopicSubject}}

det en fiat marea 1,8 stc wekkend fra 97 - 98

den nye starter køre fint rundt.. den tørner bare motoren. og der kommer benzin men kun ned til dyssebroen ikke ned til tændrør da de er ret tørre efter så meget tørning af motor... alle sikringer er tjekket osv kan det være en startspærre efter jeg har haft batteriet frakoblet inden afmontering af den gamle starter..

så vidt jeg kan se nu her får den heller ikke knist men har kun haft batteriet fra og starteren og den køre findt nok rundt kan man høre i forhold til den gamle starter
har os prøvet ekstra nøglen ang chip i nøglen

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  fiat hjælp. . vil ikke starte efter skift af starter
  • #1   4. sep 2013 Det kunne godt lyde som startspærre. kan være den har glemt noglekoden da du havde batteriet af.

• #2   4. sep 2013 jeg kan se inde i indstroment boret at selve pæren til startsspærren den slukker efter 2 sek efter nøglen er kommet på tæning men dysse lampen lyser os og har læst i fiat bogen det gør os den ikke vil starter har prøvet begge nøgler har prøvet og skifte motorstyrings ralæet .. men den vil ikke starte .. men har tænkt på det nøglekort som manden ikke har til hans bil .. men som sagt selve lampen ang startspærren lyser kun kort den lyser ikke konstant .. hmm tænker lidt om der er et fif man kan eller om den skal ha tester på og slukke noget der..

selve dysserne eller en dysse burde jo ikke være gået efter afmontering af batteri og starteren .. alle sikringer er oki

• #3   8. sep 2013 Tag + og ÷ af batteriet hold begge kabler sammen i 10 sec og monter den igen..

• #4   8. sep 2013 Der sidder vidst en fuel cut switch under passagersædet. Kan være den er blevet aktiveret. Prøv at tjek den.

• #5   8. sep 2013 har trykket på den knap under sædet har prøvet ha - og + sammen i 10 til 20 min

• #6   12. sep 2013 hey har haft denne fiat marea på fiat i farum og de siger det en ledning det brud på til en dysse .. men har ikke hivet i ledninger osv og de siger det nok er mellem motor og kabinen.. nogle der ved hva farve den har ellers må jeg finde et diagram over dem eller kigge på alle ledninger det kune bare være fedt vis man vidste helt præsis hvor den nu gik så man kan samle den igen.. da fiat alerede vil ha 1300 bare for at kigge på den og op til 7000 vis de skal finde den og lave det alt efter hvor lang tid det tager dem self...

Kommentér på:
fiat hjælp. . vil ikke starte efter skift af starter

Annonce