{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
590 visninger | Oprettet:

Sløv 2002 seat toledo TDI {{forumTopicSubject}}

Har problemer med en TDI kørt 220 som ikke trækker optimalt, den virker faktisk lidt sløv, har kunne læse om problemer med turbo, slanger og luftmægdemåler, har fået lavet en test ved en af mine venner med fejlkoder, en der ved helt præcis hvad fejlen er udfra denne måling

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sløv 2002 seat toledo TDI
  • #1   25. sep 2013 Det er nok din egr ventil der laver vrøvl. Kan også være utæthed, jeg vil overveje og rense indsugn. Manifold og give den en bell ad service rens. Og derefter en frisk køretur og se om ikke det hjælper. Sådan en diesel kan lukke helt til hvis den ikke får lov og arbejde hårdt ind imellem.

• #2   25. sep 2013 Havde samme problem på min Picasso,det var luftmængdemåleren der var defekt skiftede den så nu kører den bare igen

• #3   25. sep 2013 prøv at give den en gang med det bell ad i indsugningen og så kør en tur på motor vej i 4gear så den får nogle omdrejninger og gerne meget hurtige acelerationer

har hørt problemet afhjulpet med det før smiley

Kommentér på:
Sløv 2002 seat toledo TDI

Annonce