{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.847 visninger | Oprettet:

Tilskudsvarmer på en VW Passat CC?? {{forumTopicSubject}}

Hej drenge og piger.

Jeg har en Passat CC fra 2009, 2.0 TDI med 140/170 HK.

Mine spørgsmål er følgende:

1. Er der tilskudsvarmer på min model?? - Jeg ønsker at isætte parkeringsvarmer, og har forhørt mig at hvis man har en tilskudsvarmer i køretøjet, så er arbejdet halvt gjort.

2. Er der nogen fra Nordsjællandsområdet som har erfaring og kan anbefalde et godt værksted som kan/gider montere en parkeringsvarmer??

På forhånd mange tak smiley
Hazem
Helsingør

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tilskudsvarmer på en VW Passat CC??
  • #1   25. sep 2013 Er der ikke. Er kun på biler der er eller kan fåes med 6-7 sæder

• #2   26. sep 2013 Det var ærgerligt.Så må jeg den lange vej rundt :). Men tak for hjælpen Steen.

• #3   26. sep 2013 Det er da noget Vrøvel Steen T. Jeg har set flere Touraner (5 personers) og Passater med tilskudsvame.
    Hazem, det er helt rigtig hvis du har tilskudvarme i din er det halve gjort, hvis du ikke vil pille venstre inderskærm ud og kigge, kan du altid ringe til VW og spørger om din er blevet montert med det fra fabrikken.

• #4   26. sep 2013 En Touran kan også fåes med 7 sæder. Har lavet en del af dem om til P varmer. Har aldrig hørt om en Passat med tilskudsvarmer det har altid været en alm p varmer når jeg har skiftet vandpumper på dem

• #5   26. sep 2013 Min Passat 3c stationcar er monteret med tilskudsvarme eller fyr om om man vil fra fabrikken.

• #6   26. sep 2013 Men der er vel mulighed for at starte det manuelt? På Touran, Sharan, multivan og caravelle starter fyret kun ved under 5 grader medmindre man har købt den med alm oliefyr.

• #7   26. sep 2013 Med al respekt for Steen. Så undersøger jeg lige om min er monteret med tilskudsvarmer via VW. Det ville være syndt at finde ud af - efter montering af alm P varmer at der i forvejen sad en tilskudsvarmer. Man ved aldrig, det kan være man er heldig smiley

Men ellers på forhånd mange tak. Som jeg kan forstå det, så vil det koste mig små 17K at isætte Parkeringsvarmer i bilen - Lidt pebreret, men kan forstå på folk der har det at det er pengene værd.

Mvh
    Hazem

• #8   26. sep 2013 Jeg kan selvfølgelig tage fejl men har skuret en del i dem der. Kan så ikke helt forstå den høje pris du kommer med. Jeg skal op og hente mit fyr til min BMW E61 i morgen og det kommer til at koste omkring 7500kr for fyret med niversal monterings sæt. Så mangler jeg et originalt BMW beslag til 500kr og så en betjeningsenhed som i billigeste tilfælde er et ur til ca 600kr eller et sms/app modul til 3000kr

• #9   26. sep 2013 Hvis den er født med Tilskudsvarmer kan du med VCDS udlæse bilens enheder og derved også se om der kan fåes kontakt med fyret og der kan man også tvangstarte det så du kan om vandpumpen er defekt.

• #10   26. sep 2013 Den pris jeg har fået er direkte fra VW i Helsingør. Den hed 15K for et komplet parkeringsvarmer sæt + montering til en Passat også kommer timer/fjernbetjening/SMS modulet oveni.

Umiddelbart den samme pris jeg har udregnet mig til udfra Dans Auto Service's hjemmeside - Skal dog siges at han har bedt mig udfylde en blanket så vil han give mig et uforpligtende tilbud på arbejdet.

Steen kan du eventuelt fortælle hvor du har anskaffet dit fra??

• #11   26. sep 2013 En lokal Webasto forhandler her oppe. Mener det er listeprisen på det.

• #12   27. sep 2013 Modtaget

Kommentér på:
Tilskudsvarmer på en VW Passat CC??

Annonce