{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
499 visninger | Oprettet:

Nyt føresæde i Berlingo {{forumTopicSubject}}

Hola Alle

jeg har - som bekendt - lånt min onkels Berlingo - aka Erling, da B'et og O'et er raslet af logoet bagtil.

Vi / jeg har et lille problem med den, som jeg håber alle I fransk-kyndige her kan hjælpe med smiley

Føresædet er totalt sat ihjel. Det skulle efter sigende være en svaghed for Berlingo/partner. Når man kører, sidder man nærmest på selve stellet af sædet.

Vi har forsøgt at indkøbe et nyt sæde fra den lokale hugger, men han vil have en mindre formue for sådan et løst føresæde (+1000 kr)

Så - vi tænkte om der måske var et andet sæde fra en anden fransk bil, der ville passe lige over. Farven og formen på sædet ar fuldstændig ligegyldigt, bare den ikke er sat ihjel.

Er der nogen der ved, hvilken anden fransk bil der har sæder der med fordel uden problemer kan smides i Erling?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nyt føresæde i Berlingo
  • #1   11. okt 2013 Pas, men tvivler du får et billigere alligevel ved en hugger

  • #2   11. okt 2013 "Lånt den af min onkel" Yeah right! smiley

    Jeg vil tro at en hugger er det bedste sted at finde et, pladserne derude må bugne af de biler. Men spørg en anden hugger, mange kører forskellige priser. Dog tager de som regel det samme for et sæde uanset om det er en Berlingo eller en golf


Kommentér på:
Nyt føresæde i Berlingo

Annonce