{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
488 visninger | Oprettet:

Brug for en Nissan geek :D {{forumTopicSubject}}

Jeg skal finde en ny/brugt gearkasse til min sunny n13...
de originale gti kasser er ikke til at opdrive..er der nogle kloge mennesker derude som ved hvilken gearkasse der ville passe i røven på en ca18det motor? skal være med hydralisk kobling.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Brug for en Nissan geek :D
  • #1   16. okt 2013 Uden at være sikker overhovedet, vil jeg gætte på at den vel passer fra en S13? De kører da også med CA18DET..

• #2   16. okt 2013 En s13 er rwd, så det gør den ikke.

• #3   16. okt 2013 Lige præcis. .eller en s13 kasse passer på..men ikke til fwd..som min er smiley

• #4   16. okt 2013 Du skal desværre finde en fwd CA gearkasse der er ikke andre der passer i. Men der var jo flere modeller der kører med CA motor hvor du kan tage den fra, bla el Nissan bluebird. Dem er der heller ikke så mange af, men det udvider da søgefeltet. Dog har de sikkert forskellige udvekslinger og jeg aner ikke om nogen af dem er med spær

Evt tjek wiki og se om du kan finde flere modeller

Ellers må du oprette en profil på diverse Nissan forums, der sidder sikkert nogen der har prøvet at lege med den slags

• #5   16. okt 2013 Både ja og nej..den gamle gearkasse var fra en 1,7 diesel sunny..så behøver ikk være fra en CA..den skal bare passe i røven af en CA motor og aklser.
    Har været diverse huggere rundt og høre om sunny og bluebird kasser..der er nadder at komme efter.

Kommentér på:
Brug for en Nissan geek :D

Annonce