{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
391 visninger | Oprettet:

Ny sporring?? {{forumTopicSubject}}

Hola Alle

Her forleden var jeg et smut i Sønderborg, hvor jeg naturligvis besøgte den lokale burgerking. Fik en wopper som var rigtig god.

Men - da jeg skulle parkere, parkerede jeg lige op og ned af en af de dersens sorte pæle, som er lavet af gummi. De er lavet til at kunne bøje, skulle man komme til at køre på på dem.

Nå - jeg får spist min wopper og skal så til at bakke ud fra parkeringspladsen. Jeg drejer godt til højre for at komme ud, men da jeg helt havde glemt alt om den der sorte gummi-pæl kommer jeg naturligvis til at køre over den. Bogstaveligt talt. Venstre forhjul stikker jo "ud fra bilen" i og med jeg har dreje. Gummipælen giver efter og ligger sig ned, og jeg kører ca 10 cm op over den. Det giver et lille ryk i rattet. Jeg stopper naturligvis, sætter i første og kører frem, og ændre kurs så jeg kan komme uden om den.

Mit spørgsmål er nu: Er det nok til at jeg bør bekoste en ny sporing på bilen? Jeg mener - gummipælen gav jo 100% efter, men samtidig mærkede jeg et minimalt ryk i rattet smiley Farten var absolut lavt - blev kun "firet i koblingen" .

Hvad er Jeres tanker om sporring i dette tilfælde?

Bilen kører helt som den plejer - ingen uro i rattet eller andet.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ny sporring??
Kommentér på:
Ny sporring??

Annonce