{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.170 visninger | Oprettet:

Montering af stænkklapper (Opel Zafira A) {{forumTopicSubject}}

Hola Alle

Jeg har til min store ærgelse set, at min ene stænkklap var gået lidt løs. Den raslede derfor højlydt under kørsel. Jeg pillede den derfor af, for 1) stoppe larmen 2) sikre mig den ikke faldt helt af under kørsel = væk.

Problemet er nu, hvordan jeg får den sat på igen.

Problemet er, at man tidligere har brugt skruer til at sætte den på. Den anden, kan jeg se, er sat fast vha originale "clips-pinde" og sidder som den skal.

Jeg har ladet et sæt originale "clips-pinde" indkøbe, men da man tidligere har brugt skruer, er hullet nu for stort til at de kan holde den ordentligt fast.

Jeg overvejer derfor selv at skrue dem fast igen - MEN - det skal jo sidde ordentligt. De nuværende skruer har været for billige, og de var godt rustne da jeg skruede / hev dem af. De huller der er der nu, er fra 3 til 5 mm.

Overvejede også bare at mure dem fast med silikone, men kom fra det igen. Det samler jo bare fugt og rust, og skal jeg have klapperne af igen, bliver det jo også træls. Silikone tager sig desuden også bedst ud på Linse Kessler smiley

Så - What to dooo???

Nogle gode forslag? links til konkrete produkter?? tips og fiduser??

Vil gerne snart have dem på - bilen ser farlig ud med alt det læwwer der er på vejene smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Montering af stænkklapper (Opel Zafira A)
Kommentér på:
Montering af stænkklapper (Opel Zafira A)

Annonce