{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  afretning af bremseklodser
  • #1   26. okt 2013 Skiverne skal også rettes af

• #2   26. okt 2013 1 styk sandpapir og så ellers bare igang med at slibe klodserne smiley

• #3   26. okt 2013 Der er noget der ikke passer sammen.

Klodser og skiver skal kunne være der sammen.

• #5   26. okt 2013 Lortet skal passe sammen. Hvis du sliber en klods skævt er det ikke smart. Vi andre mennesker vil gerne have du kan bremse.
    Har du overvejet om der er noget galt med dine kalibre/bremseslanger hvis du ikke kan få stemplet tilbage? smiley

• #7   26. okt 2013 Tryk stemplet tilbage i caliberen??

• #8   26. okt 2013 Bremserne er bestemt ikke fra thansen.

Det er et sæt 300mm bremser der er sammensat af bremseskiver fra en Audi TT samt bremse kaliper fra en M5 så nej det skal ikke nødvendigvis passe sammen.

Hvis det var så simpelt havde jeg ikke skrevet her.

Det med sandpapir dur ikke det har jeg prøvet og som forventet kan den ikke bremse fordi klodserne ikke er 100% lige.

I skal ikke være bange for at møde mig på vejen i en bil der ikke kan bremse for det første fordi jeg aldrig kunne finde på at køre ud med noget der ikke var 100% i orden og for det andet fordi jeg ikke ville lave sådan en modifikation på bremserne til en gadebil.

Så for at berolige alle nervøse bilister der har set denne tråd så sidder bremserne på min racerbil som kun kommer ud at køre på racerbanerne i YTCC smiley

Men takker for omsorgen og fluks tilbage til emnet.

Slet ingen der ved hvem der kan rette sådan nogle klodser af så det er mm præcis?

Når kaliperne er presset helt i bund mangler der 3mm på hver klods da bremsekive er noget tykkere end de skiver der normalt bruges med disse kalipere.

• #9   26. okt 2013 Bremse- og koblingsservice?

• #10   26. okt 2013 Tror du de kan fræse af klodserne?

• #11   27. okt 2013 De har udstyret + udsugning til f.eks at tilrette bremsebakker - så har de vel også noget lignende til bremseklodser - ellers må du tage en grovfil.

Evt. kan bremseklodserne vel også sættes op i en drejebænk.

Kommentér på:
afretning af bremseklodser

Annonce