{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.241 visninger | Oprettet:

loui B
loui B
Tilmeldt:
5. aug 2012
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 3

Bmw 535d e61 {{forumTopicSubject}}

Hej har lige to spørgsmål, til min bmw.
Har li fået renset dræn til panorama soltag da begge a stolper var våde.
Spørgsmål 1
Ka ruder godt blive ved med at Dugge, a stolper er blevet tørre, eller går der lidt tid inden det tørre helt andre steder.
Spørgsmål 2
Der er org. Bmw alarm i. Men låser jeg den så går den igang efter noget tid den holder i lukket garage så ingen ka komme til den. Låser jeg den igen så går den igang igen.
Mvh loui


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bmw 535d e61
  • #1   2. nov 2013 99% sikkert knækket soltags kassete - set før, de går op i en samling og så render vandet ned af stolper.

    Din hjelmkontakt er helt sikkert defekt, man kan tjekke det på flere måder jeg testede min i en vaskehal, ved at låse bilen under vask og da den gik igang med at tørre bilen med lufttørre var der så meget tryk på den gik i gang pga. vibration i hjelm


  • loui B
    loui B Tilmeldt:
    aug 2012

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 3
    #2   2. nov 2013 Er det noget du vil tjekke? fik renset drænen og nu er a stolper ikk våde mere. Men det dugger med det samme hvis jeg slår a/c fra altså så den ikk lyser grøn. Eller går der lidt tid inden den er helt tør ? Men hvis du evt vil tjekke det?

  • #3   2. nov 2013 Tjek lige under gulvtæppet, om der ikke er vand, det tørre aldrig op, hvis det er gennemblødt.
    Som minimum skal du løfte tæppet op og en blæser på, men der kan være meget vand der.
    Ang din alarm, få det læst ud med en org tester, den kan sige hvad der har startet alarmen, alternativt kan du slå kabine og hældningsføler fra, ved at låse bilen igen, inden for 5 sek, efter første tryk, så lyser dioden i ca 1 sek for at bekræfte det, så er det da udelukket.
    Du kan også åbne hjelmen og trække op i kontakten, så er den i værkstedsmodus, så man kan tjekke kontakten med åben hjelm.


Kommentér på:
Bmw 535d e61

Annonce