{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
784 visninger | Oprettet:

julius l
julius l
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 5

Golf 4 1,8t vandpumpe? {{forumTopicSubject}}

Hej BG, i går da jeg tog en tur i min dejlige golf, skete der det uheldige at jeg tror vandpumpen gik, pludselig steg temperatur måleren helt op på 130 grader og den kom op med "STOP" advarsels skilt, bilen kan starte og den kan godt køre men bliver varm meget hurtigt, der er vand på osv. derfor er jeg ret sikker på at det er vandpumpen, men det underlige er at når jeg starter bilen og sætter den i gear, så sagde den først intet, men så da jeg slap kobling helt så kom den med en underlig skrattende lyd, men hvis jeg trykkede kobling bare halvt ind så forsvandt lyden. Så ventede jeg lidt og da jeg så startede bilen igen kom der en forfærdelig pive lyd, hvilket jeg tror er vandpumpe lejet.

Nogen der har oplevet noget ligende eller kender til problemet?

Mvh. Julius

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Golf 4 1,8t vandpumpe?
  • #1   2. nov 2013 Hvis motoren er kold og du starter den op. Så skal den ene kølerslange til kabinen blive varm hurtigt. Bliver den ikke det men bliver kun lidt lun, så det typisk vandpumpen. (Men prøv det ikke i for lang tid)

• #2   2. nov 2013 Vandpumpen på Golf'erne er et generalt problem, da "skovlhjulet" er af plastik, og falder af selve vandpumpen så det bare ligger løst inde i motoren, og ikke pisker vandet rundt. Har lavet det før, han havde bare kørt for længe med det, så det kostede en toppakning..

Kommentér på:
Golf 4 1,8t vandpumpe?

Annonce