{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.436 visninger | Oprettet:

Christopher  E
Christopher E
Følger: 1 Emner: 17 Svar: 80

Montering af anhængertræk - gør det selv? {{forumTopicSubject}}

Hejsa herinde!

Jeg ønsker, efter ihærdig søgning på google, om min kammerat som er uddannet mekaniker må montere et anhænger træk på min bil. Min bil er fra år 2006.

Eller skal den monteres på et 'godkendt' værksted?

SKAL bilen omsynes, ligemeget om vennen eller værkstedet gør det?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Montering af anhængertræk - gør det selv?
  • #1   12. nov 2013 du må selv montere om nødvendigt men den skal til syn og registeres med det og godkendes samt din forsikring skal informeres om det

• #2   12. nov 2013 Det burde din "kammerat" da kunne svare på?

• #3   12. nov 2013 Vil forsikringen stige nu hvor der bliver monteret anhænger træk?

Min kammerat har kun gjort det imens han har været ansat. Der kunne værkstedet udfylde en erklæring, som også gjorde, at bilen IKKE skulle omsynes.

• #4   12. nov 2013 Hvis du ikke vil have bilen til syn skal den være under 8 år, og det skal monteres på værksted,

Og ja, du skal forvente den stiger i forsikring. Det gør den i alt fald som regl - men afhænger af din forsikring.

• #5   12. nov 2013 Tusind tak for svar. Et lille ekstraspørgsmål lyder så:

Min bil skal først synes igen til juli 2014.
    Kan jeg gå op og syne den fx om 2 uger når anhængertrækket er monteret, og så undlade at komme til syn igen til juli 2014.?

• #6   12. nov 2013 Hvis du ikke vil have bilen til syn efter monteringen, så skal det være et momsregistreret værksted, som skal montere den for dig. Ikke blot en uddannet mekaniker. Så det skal være "hvidt". Men så bliver det pludselig dyrere, end hvis I selv har monteret den og bare synede bilen bagefter (medmindre den er ikke er synsklar overhovedet)
    Og ja, så skal bilen også være under 8 år, eller skal den synes ligemeget hvad

• #7   12. nov 2013 det er kun synet af anhængertrækket alm syn er kun indenfor et halvt år før din syns dato du selv kan vælge hvor den skal synes

Kommentér på:
Montering af anhængertræk - gør det selv?

Annonce