{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.645 visninger | Oprettet:

Ny udstødning - Zafira A - "passer ikke til model SPORT" {{forumTopicSubject}}

Hola Alle

Så kom dagen jeg længe har frygtet - der skal ny udstødning på min herlige Zaffi. Heldigvis kan jeg låne en smørregrav - så langt så godt.

Jeg er nu begyndt at se mig om efter en ny udstødning. Skal både have mellempotte og bagpotte - katten er heldigvis levende endnu.

MEN - MEN - MEN - MEN - langt de fleste steder jeg søger kan jeg læse der står "passer ikke til model sport".

Hvilket jo er særdeles festligt, da der på min forskærm er et originalt "sport" klistermærke - dog står der "elegance" på reg. attesten (?)

Så derfor:

1. Hvad F****N er forskellen på en Zafira "Sport" og hvad som helst andet. Motorkoden er den samme (såvidt jeg kan se), selve udformningen af bilen er vel den samme. Det eneste der er, så vidt jeg kan se, er udstyrsniveauet. Eller hvad kan der ellers ligge til grund for at langt de fleste udstødninger ikke passer til "model sport" ??? det er jo en diesel - ikke en GIS'er

2. Det eneste sted jeg har fundet, hvor de ikke tager forbehold for model "sport" er ved Mr. Hansen - men - det kan jo lige så godt være pga uvidenhed fra deres side. Jeg har tjekket hos krogslund, refako, mekonomen og hovwdi, men de er ikke billigere. Da jeg PT er arbejdssøgende, er det prisen altafgørende denne gang, med mindre nogen virkelig kan argumentere for at en udstødning bliver 30% bedre ved at prisen stiger 30%

3. Nogen der kender et billigt sted at handle udstødninger foruden de ovenstående virksomeheder??

Det storbarmede egern takker for alle gode svar der end måtte komme.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ny udstødning - Zafira A - "passer ikke til model SPORT"
Kommentér på:
Ny udstødning - Zafira A - "passer ikke til model SPORT"

Annonce