{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Golf 2 varmeblæser
  • #1   22. nov 2013 Skal den ikke tages ovenud gennem torpedopladen?

• Søren  B
    Søren B Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 4 Følgere: 2 Svar: 1
    #2   22. nov 2013 der sidder noget blød beklædning under handske rum som du tar af så sidder blæseren helt til højre som du skal dreje mod uret for at få af ellers ring 24989935

• #3   22. nov 2013 Har selv lige været igang med at fixe min, det var membranen ved kold/varmluft der var gået så den blanede varm og kold = lunken..

Men jo, det rum/interiør under rattet skal ud, midterkolsollen ved gearstang skal ud og rummet/interiøret under handskerummet skal ud, og så er der 2/3 bolte ude på torpedopladen der skal løsnes så kan du trækket det hele ud, der er nogle luftkanaler der skal skilles af først.

tjek evt golf2.dk de har nogle gode guider til hvorman skal skal få den ud smiley

• Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator

Følger: 22 Følgere: 61 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.626
    #4   22. nov 2013 Du starter med at pille beklædningen af, så kan du se huset og blæserkanalen.
    Der sidder en 5-6 skruer, som du skal have ud, og så er der også en 5-6 ELENDIGE latterlige klips, som man let kan komme til at knække (Har jeg lige gjort på min)
    Men hvis du får det hele løsnet, så kommer blæseren frem, og den sidder fast i det sorte plastik.
    Der er 3 steder som du skal have trykket ind, så er selve blæseren til at tage ud af plastikhuset smiley Og selv 2 stik som sidder på modstanden.

Sid over på føresædet, og knæk ryggen når du piller det af, virkede bedst for mig, medmindre du har et opvarmet værksted, så er det nok lettere at tage igennem passagerdøren

• #5   22. nov 2013 Og selve uniten er er fæstnet til det tværgående varmefordelingsrør, med et bajonetfæste med en lås der lige skal vippes op/ned, og så skal der drejes ganske lidt og så kan uniten trækkes ned.
    Vær sikker på det ikke er sikringen, for der kan komme vand der ned hvis der er hul i batterikassen.

Kommentér på:
Golf 2 varmeblæser

Annonce