1.013 visninger
|
Oprettet:
Golf 2 varmeblæser {{forumTopicSubject}}
Hej bg. Min varmeblæser i min golf 2 er stået af. Hvordan får jeg den ud? Har kigget under hanskerummet, men kan fandme ikke finde ud af hvordan den skal tages ud.. Nogle der kan hjælpe?:-)
jan 2005
Følger: 42 Følgere: 42 Biler: 2 Emner: 119 Svar: 1.913
feb 2007
Følger: 4 Følgere: 2 Svar: 1
jul 2013
Følger: 1 Biler: 1 Emner: 32 Svar: 101
Men jo, det rum/interiør under rattet skal ud, midterkolsollen ved gearstang skal ud og rummet/interiøret under handskerummet skal ud, og så er der 2/3 bolte ude på torpedopladen der skal løsnes så kan du trækket det hele ud, der er nogle luftkanaler der skal skilles af først.
tjek evt golf2.dk de har nogle gode guider til hvorman skal skal få den ud
Følger: 22 Følgere: 61 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.626
Der sidder en 5-6 skruer, som du skal have ud, og så er der også en 5-6 ELENDIGE latterlige klips, som man let kan komme til at knække (Har jeg lige gjort på min)
Men hvis du får det hele løsnet, så kommer blæseren frem, og den sidder fast i det sorte plastik.
Der er 3 steder som du skal have trykket ind, så er selve blæseren til at tage ud af plastikhuset
Sid over på føresædet, og knæk ryggen når du piller det af, virkede bedst for mig, medmindre du har et opvarmet værksted, så er det nok lettere at tage igennem passagerdøren
nov 2009
Følger: 72 Følgere: 680 Annoncer: 2 Emner: 591 Svar: 15.935
Vær sikker på det ikke er sikringen, for der kan komme vand der ned hvis der er hul i batterikassen.
Golf 2 varmeblæser