{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
944 visninger | Oprettet:

dashboard swap golf mk2 {{forumTopicSubject}}

hulahula og halleluja smiley

ej, goddag alle sammen, jeg overvejer at skifte instrumentbordet ud i min mk2, eventuelt i første omgang med mk3 bord, men har både set folk der har gjort det med mk4, audi tt og sågår porsche 944 bord.. så jeg tænker lidt eventuelt nogen der ved hvor man kan få fat i/skaffe adapter stik, til speedometerne fra diverse modeller som man så kan smide til golf 2'erens lednings net?..

der må jo være lidt arbejde i det, og søger både positive og negative erfaringer med7ved opgaven, både af folk der har prøvet det, og i det hele taget fra folk med tanker omkring dette smiley

tænker fx. ved mk3 bordet er noget af speedo jo elektronisk, så skulle gerne have et adapter stik så lortet kunne blive brugbart, helst hele vejen rundt med alt smiley

også tænker jeg samtidig min mk2 er fra 1983(surprice, første årgang med golf 2, så den kan jo værten blive ældre eller bedre smiley fin gammel veteran) der det meste er jo træk, og ikke alverdens elektronik, så søger lidt input til hvor meget der kan lade sig gøre smiley

håber folk kan hjælpe og har nogen ide'er både til, hvor man kan få fat i eventuelt adapter stik, osv..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  dashboard swap golf mk2
Kommentér på:
dashboard swap golf mk2

Annonce