dashboard swap golf mk2 {{forumTopicSubject}}
hulahula og halleluja
ej, goddag alle sammen, jeg overvejer at skifte instrumentbordet ud i min mk2, eventuelt i første omgang med mk3 bord, men har både set folk der har gjort det med mk4, audi tt og sågår porsche 944 bord.. så jeg tænker lidt eventuelt nogen der ved hvor man kan få fat i/skaffe adapter stik, til speedometerne fra diverse modeller som man så kan smide til golf 2'erens lednings net?..
der må jo være lidt arbejde i det, og søger både positive og negative erfaringer med7ved opgaven, både af folk der har prøvet det, og i det hele taget fra folk med tanker omkring dette
tænker fx. ved mk3 bordet er noget af speedo jo elektronisk, så skulle gerne have et adapter stik så lortet kunne blive brugbart, helst hele vejen rundt med alt
også tænker jeg samtidig min mk2 er fra 1983(surprice, første årgang med golf 2, så den kan jo værten blive ældre eller bedre
fin gammel veteran) der det meste er jo træk, og ikke alverdens elektronik, så søger lidt input til hvor meget der kan lade sig gøre
håber folk kan hjælpe og har nogen ide'er både til, hvor man kan få fat i eventuelt adapter stik, osv..
jul 2003
Følger: 18 Følgere: 19 Biler: 10 Emner: 27 Svar: 457
http://forums.vwvortex.com/showthread.php?1890859
maj 2007
Følger: 108 Følgere: 104 Biler: 14 Emner: 509 Svar: 2.277
dec 2009
Følger: 5 Følgere: 4 Biler: 4 Emner: 4 Svar: 5
anders med hensyn til mk3 tænker du så også motor med over eller hvordan ? for har tænkt tanken dog med noget vr6'er eller andet spændende motor...
men har set adaptere stik fra fx. audi tt speedo til mk 3 ledningsnet, mere sådan jeg tænkte om der var nogen mulighed, men sikkert ikke når den er så gammel som den er
dashboard swap golf mk2