{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
799 visninger | Oprettet:

ombygning fra aut til manuel, hvad nu? {{forumTopicSubject}}

Halløj.

Er i gang med et større projekt. Jeg har en Audi a4 95 1.9tdi som har Været med automatgear. Den var i stykker og bygger nu en manuel over på i stedet.

Alt er sådan set bygget over, og er sådan set klar til at starte, men den står i D, og vil derfor ikke starte.

Hvordan er det lige jeg får den over i park eller neutral for at jeg kan få den startet... er det noget med at luse den?

Jeg håber der er en venlig sjæl der kan fortælle lidt mere om det?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ombygning fra aut til manuel, hvad nu?
  • #2   28. nov 2013 Nå, nej, har ikke skiftet ledningsnet til motor. Tænkte ikke det var nødvendig. Har jo ikke skiftet motor. Jeg har læst lidt om at jeg skulle tage og skifte styreboks til motorstyringen. Men som sagt er det det eneste jeg mangle så.

• Morten T
    Morten T Tilmeldt:
    aug 2006

Følger: 3 Følgere: 3 Svar: 17
    #4   28. nov 2013 Du har en Kontakt/føler som enten sider i den gamle gearskifte konsol, eller i gearkassen. Som skal luses. hvis der var et lille multistik på det gamle gearskifte så prøv at montere stikket igen.

• #5   30. nov 2013 UPDATE:

Jeg træk en ny ledning fra Starter til tændingen. Bum, så startede den med nøgle. Har ikke skiftet ledningsnet eller styreboks.

Ellers tak for inputs...

Kommentér på:
ombygning fra aut til manuel, hvad nu?

Annonce