{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
678 visninger | Oprettet:

Opel tigra..? {{forumTopicSubject}}

Har sku forelsket mig lidt i denne grimme tigra, den ligner virkelig lort, men der er et eller andet over den, og nu vil jeg ha så'en en næste gang..

Men hva er der af faldgruber ved så'en en..? Hva er deres svagheder, som man skal kigge efter.? Det er den helt gamle model jeg tænker på, den fra midt 90'erne..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Opel tigra..?
  • #1   3. dec 2013 Pumaen er bare en bedre bil.. Tag og prøv en ??

• #2   3. dec 2013 Men den har vel samme problemer som en corsa ??

• #3   3. dec 2013 Ikke en puma, har prøvet en, adskillige gange, og HVER gang jeg sku ind og ud af den, så slog jeg mig på dørkanten, altså så det gjorde virkelig nas.

Der er også noget over tigra'en som er mere min smag.

• #4   3. dec 2013 Det er jo ved at være halvgamle biler efterhånden, så jeg vil sige man skal kigge efter rust generelt. Ellers er det jo bare en Corsa med andet karosseri, hvilket gør man kan finde reservedele til en overkommelig pris. Med originalt soltag har jeg med mine 178cm ikke ret mange cm op til loftet.

• #5   3. dec 2013 Det er det samme som en Corsa B, i hele understellet ihvertfald smiley

Dvs. rust i forreste og bagerste vanger. Panelerne på begge sider kan også godt blive møre lige under dørene. Omme i bagagerummet skal man ALTID løfte måtten/tæppet - og er der det MINDSTE fugtigt, så find en anden bil. Den vil være rådnet op på et par få år.
    Ellers så generelt kig efter ratslør (da tandstangen er noget spøjst noget på de små opeler), rust i de ovennævnte steder og husk nu at tage højde for at det er en "smart" lille bil, som også er blevet kørt af andre folk der er til "smarte" biler.. Så uanset stand og lign. - så har den højst sandsynligt fået nogle tæsk i sine levedage.. Vær obs på jævn motorgang og tikkeri fra ventiler smiley

Håber det hjalp lidt, har selv haft 2 corsa b'ere smiley

Kommentér på:
Opel tigra..?

Annonce