{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.893 visninger | Oprettet:

Polo forhjulsleje {{forumTopicSubject}}

Hej BG smiley

har lige fundet ud af mit højre forhjulsleje er gået men ville høre hvor jeg kunne få fat i sådan et sæt billigt? helst ikke t hansen lort, men så på mister-autodele at et nyt forhjulsleje for sig selv af SKF kostede omkring 400kr og synes jeg lige var i overkanten når jeg så en sæt på CMCP til kun 169. Dog passer dette fra CMCP ikke på min model da det er en VW Polo 6n 1,6 8v fra 1997 og den er ikke på listen over det som sættet passer på, så tænkte om der var en af jer som vidste hvor sådan et sæt kunne fåes billigt og hvor det passer på min bil?

Mister-autodele link
http://www.mister-auto.dk/da/hjulleje/volkswagen-polo-6n1-75-1-6-75hp_v3932_g654.html

CMCP link
http://www.cmcp.dk/783/produkt/V10-0043.htm

På forhånd tak. smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Polo forhjulsleje
  • #1   18. dec 2013 Hvorfor mener du THansens er lort? Der er en god chance for at det er præcis det samme du får andre steder..

Husk skidtet skal presses i smiley

• #2   18. dec 2013 Det ene link er til bag...

• #3   18. dec 2013 Kan det virkelig passe at det originale lejesæt man ser på cmcp's hjemmeside ikke passer på netop min model med 1,6 8v, da det ikke er nævnt under de modeller den passer på.

Det lejesæt på cmcp har nøjagtig samme ydre diameter som det på mister-auto, nemlig 66mm? tror i det kan være en fejl fra cmcp's side af at de ikke har nævnt min model eller skal jeg virkelig finde et andet sted. Det var bare nu jeg så det var en original del og at det var til en overskuelig pris smiley

• #4   18. dec 2013 Sorry, så ikke det til for længere nede af siden smiley

• #5   18. dec 2013 Hvilket link? det ene leder dig ind på en side hvor du selv kan se alle de forskellige hjulelejer? det er mister auto. Imens at det andet lind leder dig ind på cmcp som har et sæt forntlejer til salg smiley

• #6   18. dec 2013 mente jeg også smiley

• #7   18. dec 2013 smiley

• #8   18. dec 2013 Passer det fra cmcp på eller hvordan? smiley

• #9   18. dec 2013 http://www.biltema.dk/da/Sog-bildel/?category=Hjullejesæt

Det er ikke Thansen-lort smiley

• #10   18. dec 2013 og hvad menes med hjulejesæt er det kun til en side eller er det til beggeside? smiley

og ved i om det passer på min bil det fra cmcp?

• #11   19. dec 2013 Eller hvad med dette hjulleje? Det er ABS det er vel okay? smiley

• #12   19. dec 2013 Sæt = 1 leje + diverse møtrik, låsering eller hvad der nu skal til af dele , for at montere lejet. Om det passer 100% ved jeg ikke . Det er nogle gange derfor man køber originalt, så er der større chance for at få det rigtige smiley

• #13   19. dec 2013 Hvorfor er thansen leje noget lort? Er selv mekaniker og har brugt mange reservedele også hjullejer fra thansen og har aldrig haft problemer med deres dele, halvdelen af gangene der opstår en fejl er pga fejl i montagen.

• #14   19. dec 2013 Ja men har bare selv dårlig erfaring med thansen, deres udstødninger og sådan noget, i det hele taget er nogle af deres ting ikke lige frem af den bedste kvalitet, se det sidste link jeg slår op her?

http://www.bildele-online.dk/cgi-bin/atm_shop.pl?dsco=23&language=dk&ansicht=autoteile&suche=autoteile100206&zubdetails=ERSA-10082829&FZGNR=3932&pag_goto_page=0&pag_select_items_per_page=10&

Det ser ud til at passe og det er ABS der har lavet det så er det vel iorden og det er da også ok billigt smiley

• #15   19. dec 2013 det der er ikke en skid bedre en det fra t hansen eller krogslund jeg har heller aldrig haft problemer med nogen af deres stumper

• #16   19. dec 2013 Nej men nu har jeg bare haft dårlige oplevelser med thansen så derfor køber jeg ikke der udover det er af et velkendt mærke, og eftersom ABS er mere velkendt end thansen tror jeg virkelig ikke at lejerne der skulle være bedre..

• #17   20. dec 2013 men det originale der er vel lige så godt det fra cmcp? smiley

• #18   20. dec 2013 T Hansen har lejer som mange andre også sælger...

Så kan ikke se hvad der skulle være galt i at købe deres...

Men hvis du ikke vil gå på kompromi med kvaliteten, så køb evt. originalt selv om det sjældent er at en ordentlig kvalitet...

Hvad får dig til at tro at fordi andre end t hansen og andre kan levere billigt at det så bliver af bedre kvalitet.. ?

En kæde der kan købe ind i større mængder kan jo også få en størrer rabat...

T Hansen handler jo også med Optimal som så mange andre leverandører... smiley

Men køb du blot hvad din egen overbevisning siger dig.....

• #19   20. dec 2013 Læs dog hvad jeg skriver? har skrevet længere oppe at hvis man køber i thansen skal det være vare af kendt mærke, du har ting som er god kvalitet da det er en anerkendt mærke de sælger, men nu ligger det sådan at de to lejer jeg har set jeg kan købe der er af kinøjser kvalitet og lige til skrotkassen, spørger jeg hvad jeg så ellers skulle købe og hvor? Så en anden gang inden du kommer med en spydig kommentar og tror du er gammelklog så læs hvad jeg skriver og hvad det er jeg faktisk spørger om? forumet her gik jo ikke ud på om thansen er lort eller ej ellers ville overskriften jo fortælle dig det. Så svar da kun på mit forum hvis du kender svaret på det jeg spørger om istedet for smiley

• #20   20. dec 2013 En gut på 19 år kalder mig gammelklog....

Kør nu til VW og køb skidtet..... alt andet ander du ikke en tøddel om er kvalitet eller ej...

Jeg har endnu ikke mødt de mærker du skriver om, og har lavet biler i 30 år +

Men ellers køb hvad du vil, du har jo din egen mening....

Og du er ikke gammel nok til at sortere i de svar der kun passer til dig, så længe du stiller spørgsmål i åbent forum...

Køb nu bare ved en "lille" kæde der kan opnå større rabatter som er lig med billige priser og største kvalitet i dine øjne...

Og jeg handler mange steder, men ikke ved internetbuttikker som du åbenbart gerne vil, og tror er det bedste....

Og igen jeg har læst hvad du skriver. og foreslog dig VW, som også laver dårlige ting..
    Og det bliver jo stadig en polo ikk, uanset hvad du end så måtte montere på den.... smiley

• #21   20. dec 2013 det jeg henvidste til er bölk, en originalvare og SKF leje så kan på ingen måde se hvordan hvordan jeg køber ved en lille kæde med rabat jeg spørger om kvalitet, henviser igen til mit forums spørgsmål og ikke til om thansen er lort eller ej smiley

• #22   20. dec 2013 buggi boy
    mere rigtigt kunne det ikke skrives jeg har også snart rodet med biler i mange år og kan heller ikke se problemet og jeg køber aldrig dele på nettet det er rart og kunne se om det er rigtigt det man får

Kommentér på:
Polo forhjulsleje

Annonce