{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.932 visninger | Oprettet:

Mikael A
Mikael A
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

Reparation automatgearkasse {{forumTopicSubject}}

Hej alle
Jeg har en Mitsubishi Pajero 2003, for et par måneder siden gik gearkassen desværre I stykker, jeg fik flere tilbud og de var alle sindsygt dyre, ca 35000kr med moms.
Jeg er glad for bilen og derfor fik jeg den så repareret - værkstedet monterede en ombytter gearkasse.... 35000kr -- på beløbet tak smiley ....
Efter kort tid begyndte gearkassen at opføre sig underlig igen, jeg kontaktede værkstedet og de sagde at jeg skulle komme ud med bilen, efter et par dage ringede de til mig og sagde at min nye gearkasse var fyldt med vand og at det kom fra min køler, min køler var sprunget fordi at den ny gearkasse også havde en ny oliepumpe og den leverede et højt tryk .. CHOK - ikke alene skulle jeg have ny køler på, men den nye gearkasse skulle afmonteres og der skulle skiftes nogle lameller inde i gearkassen, jeg kunne ikke få en pris, men de ville tage deres del af regningen da det var ret uheldigt, jeg kunne ikke få oplyst prisen..... efter en uge var bil færdig og jeg tog ud for at hente den, vidste stadig ikke hvad det kostede - men havde regnet med at det var omkring 5-8000kr ....... regningen lød på 26000kr !!!! total krise , den gamle bil har nu kostet mig 60000kr
hvorfor trykprøver sådan et proff firma ikke en gammel køler når de ved at den kan springe på den måde ?? jeg føler mig simpelthen så snydt.....
jeg vil gerne have jeres synspunkter - er det helt ok at det er mig der sidder med sådan en regning ?
hvad syntes i ? Har jeg fået en fair behandling ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Reparation automatgearkasse
  • #1   19. dec 2013 Jeg forstår ikke helt hvad der er sprunget hvor og hvordan det kan give vand i gearkassen..
    Men det lyder som om din mekaniker kun har sine penge i hovedet..

• #2   19. dec 2013 Det er sikkert som på flere andre biler, olie fra gearkasse kører ud i todelt køler, den er revnet imellem olie og vand delen

• #3   19. dec 2013 vil sige hvis fejlen var der første gang burde værkstedet have set vand i din gear oile og derefter tryk prøve så du skalikke æde den store regning , der må de tage deres del

• #4   19. dec 2013 Kan det ikke tænkes at det var det sammme der Warrer sket med den første gearkasse? Så er det da ihvertfald deres problem, en anden ting er at med den pris på 26000 har de nok ikke taget deres andel. Men det er set før at en bil tager vandet ind i olien via oliekøleren, og det koster en gearkasse.

• Mikael A
    Mikael A Tilmeldt:
    jun 2007

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #5   20. dec 2013 Det er jo svært for mig at bevise at der var vand i første gang også, men tror det nu ikke, men de bør sgu da trykprøve sådan en gammel køler hvis den kan springe på grund en ny gearkasse

Kommentér på:
Reparation automatgearkasse

Annonce