Reparation automatgearkasse {{forumTopicSubject}}
Hej alle
Jeg har en Mitsubishi Pajero 2003, for et par måneder siden gik gearkassen desværre I stykker, jeg fik flere tilbud og de var alle sindsygt dyre, ca 35000kr med moms.
Jeg er glad for bilen og derfor fik jeg den så repareret - værkstedet monterede en ombytter gearkasse.... 35000kr -- på beløbet tak
....
Efter kort tid begyndte gearkassen at opføre sig underlig igen, jeg kontaktede værkstedet og de sagde at jeg skulle komme ud med bilen, efter et par dage ringede de til mig og sagde at min nye gearkasse var fyldt med vand og at det kom fra min køler, min køler var sprunget fordi at den ny gearkasse også havde en ny oliepumpe og den leverede et højt tryk .. CHOK - ikke alene skulle jeg have ny køler på, men den nye gearkasse skulle afmonteres og der skulle skiftes nogle lameller inde i gearkassen, jeg kunne ikke få en pris, men de ville tage deres del af regningen da det var ret uheldigt, jeg kunne ikke få oplyst prisen..... efter en uge var bil færdig og jeg tog ud for at hente den, vidste stadig ikke hvad det kostede - men havde regnet med at det var omkring 5-8000kr ....... regningen lød på 26000kr !!!! total krise , den gamle bil har nu kostet mig 60000kr
hvorfor trykprøver sådan et proff firma ikke en gammel køler når de ved at den kan springe på den måde ?? jeg føler mig simpelthen så snydt.....
jeg vil gerne have jeres synspunkter - er det helt ok at det er mig der sidder med sådan en regning ?
hvad syntes i ? Har jeg fået en fair behandling ?
nov 2007
Følger: 20 Følgere: 18 Biler: 1 Emner: 146 Svar: 1.624
Men det lyder som om din mekaniker kun har sine penge i hovedet..
apr 2005
Følgere: 152 Biler: 2 Emner: 182 Svar: 10.273
mar 2006
Følger: 2646 Følgere: 2209 Biler: 55 Emner: 418 Svar: 4.936
jun 2007
Følger: 10 Følgere: 10 Biler: 2 Emner: 165 Svar: 3.410
jun 2007
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
Reparation automatgearkasse