{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
733 visninger | Oprettet:

Bilkøb Seat Toledo hjælp {{forumTopicSubject}}

Hey BG! Først og fremmest, god jul og godt nytår!

Jeg står og vil købe mig en Seat Toledo 1,6 Stella 105HK, 4 dørs..
Beskrivelsen fra forhandler:
19" alufælge, airc., alarm, fjernb. c.lås, startspærre, sædevarme, højdejust. forsæde, 4x el-ruder, el-spejle, cd/radio, kopholder, stofindtræk, splitbagsæde, læderrat, tågelygter, 4 airbags, abs, esp, servo, hvide blink, indfarvede kofangere, ikke ryger, lev. nysynet, service ok, træk, bagsæderullesele midten, 3 nakkestøtter bagsæde, højdejustérbart rat.

Er der noget man skal kigge specielt efter på denne model? Sygdomme, svaghed osv?

Tak på forhånd.. :o)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bilkøb Seat Toledo hjælp
  • #1   23. dec 2013 Skal lige siges at den er fra 2004 og har kørt 200xxx

  • #2   23. dec 2013 kig / mærk efter om den er våd/fugtig i bunden , både førerside og passagerside , jeg har haft en Toledo der var utæt , så når det regnede kom der vand ind , jeg havde bilen i 3 år uden at finde hvor det kom ind på trods af at der blev skiftet forrude og dørlister og tætnet alle mulige og umulige steder
    mvh Christian


  • #3   23. dec 2013 i undervognen er der "udluftnings dippedut halløjsovs gummi propper" som de har monteret for at det ruster. ligesom christian siger... min ibiza havde 6 fine store huller i bunden, og en god lugt af mug. se om den er undervognsbehandlet, det er vidst det eneste der hjælper

  • #4   23. dec 2013 Hvis i aldrig har fundet ud af hvorfor de var våde inden i har i ikke gjordt et ordentligt stykke arbejde, de har problemer med tvætningen inden bag dørsiden, det skal lige pilles af og seales engang, så er de i orden. Jeg har selv en 99 toledo, købte den egentlig for at sælge den videre, men jeg blev så glad for den at jeg har beholdt den. Den har ikke engang en antydelse af en rustplet. Har lige haft den på liften for første gang på et år, og der er bare intet at komme efter, den har gået 320.000 men spinder som en mis, lidt kort på literen er det eneste omkring de 10-11 stykker, men har også kun 11 km på arbejde. Absolute en bil jeg kan anbefale

  • #5   23. dec 2013 Mange tak for inputs.. Vil kigge godt efter de spots så.. smiley

Kommentér på:
Bilkøb Seat Toledo hjælp

Annonce