{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Audi Quattro problem
  • #2   14. jan 2014 Tjek mønsterdybte på dine dæk... Er der forskel så prøv at sætte de to bedste i den ene side... Hvis det holder op, bør du nok få 4 nye dæk på...
    På Quattro skal man altid huske at bytte dækkene ved service, og gerne før hvis man kører hårdt.

• #3   14. jan 2014 har du undersøgt om der er slør et sted muligvis kør en tur til den begynder og så kig efter

• #4   14. jan 2014 nu har du vel ikke forskellige mærker dæk på ? de kan afvige selvom samme størrelse...
    eller hvis dækkene er ulige slidt ned, så laver de også ballade på Quattroerne...

og få endelig checket op på det, for det kan smadre gearkasse og diff og die ganze schweinerei

• #5   14. jan 2014 Tror faktisk det kom efter jeg satte vinterdæk på. Og der kom to nye på for men ikke bag... Må jeg lige få kigget på så smiley tak skal i have

• #6   14. jan 2014 ham x.. er det ikke først når man køre over 100-120km/t den begynder på det ? punkteret i min i sommers.. kørte 255/30-20 og satte 225/55-16 reservehjulet på kørte fra Skive til Hobro uden den problemmer smiley

• #7   14. jan 2014 Hejs den evt op og check, om det kunne være en af de mange bøsninger i ophænget, eller evt et kødben der er gået. smiley

• #8   14. jan 2014 Det er helt sikkert fordi du har fået 2 nye dæk på... Se at få to mere på... Du smadrer som nævnt torson diffet i gearkassen. Indtil da er det bedre at køre med de 2 nye i den ene side, for så får du ikke forskel på omkredsen for og bagaksel imellem

• #9   14. jan 2014 Det vil sige de gode dæk skal sidde HB og HF :)?

• #10   14. jan 2014 9500>> Det kan være de to mærker ikke har haft specielt stor forskel i størrelsen... Dækstørrelser svinger en del selv om de har samme tal.

Forskellen på dækkets omkreds bliver jo halveret når det ryger ind i diffet i bag... det er for og bag der ikke må være ret stor forskel (Max 2% tror jeg det er) Sidevejs kan der godt være lidt som på alle andre biler... det er almindelige differentialer.

• #11   14. jan 2014 Thomas... Ja f.eks... men jeg ville få to mere på smiley Men du kan jo starte med at se om den holder op med at spjætte smiley

• #12   14. jan 2014 Ja nemlig og så få to nye på de andre også smiley

Kommentér på:
Audi Quattro problem

Annonce