{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.481 visninger | Oprettet:

Problem med lygter {{forumTopicSubject}}

Hej alle
Har et problem med lys på en Renault Megane 1,6 16V fra 2002. Normalt er den indstillet til at tænde alle lygter for- og baglygter, når man tænder bilen, men her på det seneste går der typisk alt i mellem 1-10 minutter! fra man tænder bilen (og lader den køre i tomgang) til at lygterne tændes (for og bag) og indtil lygterne tændes er der tilmed ikke lys i instrumentbrættet. Mens de er slukkede og motoren stadig kører i tomgang virker baklys, bremselys og blinklygte dog. Man kan også tænde forlygterne manuelt, men ikke baglygterne. Hvis man tænder forlygterne manuelt kommer der dog stadig ikke lys i instrumentbrættet.

Nogen gange hjælper det, at lade bilen køre i tomgang i 4-5 minutter, slukke den og så tænde den igen - så kommer der både lys i lygter og instrumentbræt. Det er meget mystisk og har prøvet at søge lidt rundt omkring på problemet, men kunne ikke finde noget.

Er der muligvis nogen her, der har et bud på hvad det kan være?

På forhånd tak
mvh Dennis


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Problem med lygter
  • #2   22. jan 2014 lyskontakt eller dit kørelysrelæ, som et gæt

  • #3   24. jan 2014 Kørelysrelæet, selvf! smiley Er det rigtigt forstået, at jeg så burde kunne få det til at tændes manuelt, hvis jeg fjerner kørelysrelæet? Og i så fald, er der nogen der aner, hvor sådan en satan sidder i en megane 1,6 fra 2002?

  • Viktoria W
    Viktoria W Tilmeldt:
    mar 2017

    Følger: 2 Svar: 1
    #4   22. mar 2017 Jeg har samme problem, så fandt du ud af, hvad der skal laves? Og hvad koster det?

  • Christian J
    Christian J Tilmeldt:
    nov 2018

    Følger: 1 Svar: 1
    #5   19. nov 2018 Hej Dennis
    Er du stadig her og hvordan løste du problemet
    Ring evt 40264213
    Har har haft samme problem gennem længere tid og nu er det blevet permanent


Kommentér på:
Problem med lygter

Annonce