{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.341 visninger | Oprettet:

Vand temperatur Vectra C 2,0t {{forumTopicSubject}}

Nogen det kender driftstempersturen på kølevandet på en vectra C 2,0t??
Synes ikke min bliver varm nok (80 gr) og Opel kommer ikke med noget kvalificeret bud på hvorfor, de skifter blot termostaten hvergang... Men uden resultat! smiley
Nogen der oplever samme problem??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vand temperatur Vectra C 2,0t
  • #1   28. jan 2014 Det mest gænse for en termostat er 87 grader du kan være heldig at du kan få en uorg med højere grad tal . Men nogle motor kan kun med org termostat piller du den gamle ud står temp på selve termostaten .men hvorfor er du bange for den ikke bliver varm nok .du kan evt sætte et stykke pap foran halvdelen af din køler

• #2   28. jan 2014 Den fås som 82 og 88 graders til din se link. http://autobremsen.dk/84-opel/5057-vectra-c-kombi/17651-2-0-turbo/termostat

• #3   30. jan 2014 Tak tippet og linket!
    Jamen, den virker såmænd også varm nok i kabinen osv. Og måske er det bare mig som er sippet. Men ville gerne nålen stod på 90 ( midten ) på viseren...:)
    Og så tænker jeg, at den ville gå mere økonomisk, mindre slid og dermed sundere, hvis den ikke kørte for koldt. Men hvis nu opel bare kunne sige, at den ikke viser mere og det er helt normalt, ja så er jeg egentlig happy med det! Men de synes selv det virker lavt og måler med tester under kørsel kun omkring 77...

Derfor mit spørgsmål...:) Hvad viser jeres 2,0t...?? smiley

• #4   30. jan 2014 Det kan jo være din termostat har sat sig fast i åben position, så den ikke åbner og lukker afhængig af temperatur.. Så når vandet heller ikke at blive varmt nok, før det bliver sendt rundt i systemet igen.
    Det vil jeg egentlig mest skyde på.

• #5   30. jan 2014 Ja det er også det mest sandsynlige. Men den er skiftet to gange med original stumper begge gange. Dernæst er føleren skiftet uden resultat...:0

Andre gode bud? - skyd endelig løs!! smiley

• #6   30. jan 2014 Min Vectra c 2.0T kører lige omkring de 90 grader, men om det er normal driftstemperatur skal jeg ikk ku sige.
    Pt er den obd tunet, men det har vel ikke den store indflydelse på temp.

• #7   30. jan 2014 Tak for input Kim M.
    Obd tuning burde vil ikke ha en indflydelse. Termostaten åbner ved den temp som den er lavet til og føleren visen temp på vandet...:) men hvad der ellers har indflydelse, det må de kloge hoveder byde ind med...;)

Ps, hvordan virker din tuning? Er det fra BSR.? Den er jeg pt meget lun på...:0

• #8   30. jan 2014 Claus M

Det er en tuning fra landberg.dk i Hjallerup. Det fungerer upåklageligt:-) Den er blevet helt anderledes frisk at køre i. Ved ikk rigtigt hvordan det skal forklares, men den har fået en noget mere "snerrende og arrig" motorgang under acceleration. Vi stoppede på 214hk/331nm

Kiggede selv på BSR, men tror sgu ikk rigtig på det der "postordre-tuning"

• #9   30. jan 2014 Super! smiley
    Tja hvis de holder hvad de lover, så er det jo ikke så skidt! smiley anmeldelserne er nu heller ikke så dårlige, så tror sgu jeg hopper på... Kan gode lide at man selv kan gå tilbage til org. smiley

• #10   30. jan 2014 Der er ikke andet at gøre end at prøve:-)

Kommentér på:
Vand temperatur Vectra C 2,0t

Annonce