{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.257 visninger | Oprettet:

Martin K
Martin K
Tilmeldt:
15. jan 2014
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3

kia carnival {{forumTopicSubject}}

Jeg har en kia carnival fra 2004 der har en fejl der hedder p1119 og p1120 den har lige fået skiftet dyser og højtrykspumpe men fejlen er der i nu og motorlampen begynder at lyse under acceleration, er der nogler der har det bud på hvad det kan være


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  kia carnival
  • #1   28. jan 2014 Tjek om legeringen "maling " indvendig i tanken er "løs" altså om du kan se plamager i tanken, hvis der er det så på med en ny tank og rens brændstof rørene og et nyt filter på. Ved ik om det er relevant for de fejlkoder du skriver men jeg har gjordt det på en der sat ud og lyste i motorlampen smiley bare et forslag smiley

  • #3   28. jan 2014 Har du aflæst trykket i rail når du giver gas?

  • Martin K
    Martin K Tilmeldt:
    jan 2014

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
    #4   30. jan 2014 Så er bilen iorden igen 4 dyser og en højtrykspumpe og en stor regning venter

  • holger r
    holger r Tilmeldt:
    mar 2010

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 6
    #5   17. dec 2014 hvordan fandt i ud af med hva for en dyse der ikke virkede ? har samme problem med en

  • Martin K
    Martin K Tilmeldt:
    jan 2014

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
    #6   17. dec 2014 Ring hvis du har tid 22663309 så kan jeg forklarer det er en lang smøre

  • Allan K
    Allan K Tilmeldt:
    apr 2019

    Følger: 4 Følgere: 3 Svar: 2
    #7   16. apr 2019 Hej jeg har samme problem p1119 og 1120 hvis den bare står kan den sagtsen tage gas uden den går i "nød" program men hvis man køre en tur kommer den med det samme nogen der fandt fejlen eller et bud:)

Kommentér på:
kia carnival

Annonce