{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
367 visninger | Oprettet:

Køb af Calibra? Svagheder? {{forumTopicSubject}}

Hay.
Jeg går og er blevet ret vild med en Calibra. Så meget at jeg har stærke planer om at købe en. Men er der nogen specielle svagheder ved denne bil? Tænker om der er nogen svagheder ved motor eller andre tekniske dele. Har ladet mig fortælle at den kan have tændingproblemer om morgenen, selvom det ikke har været specielt koldt.
Er der andre ting jeg skal være speciel opmærksom på og holde øje med når man skal ud og kigge på den.

Og til sidst, er det en bil der er noget ved at køre i?

Modellen jeg har kig på er 2.0i 8v.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Køb af Calibra? Svagheder?
  • #1   27. apr 2006 jeg synes personligt at det er synd og skam at købe en calibra med 8v motor.. få hellere den "rigtige" 16v motor.. c20xe

-Gullif-

• #2   27. apr 2006 Jeg ville gå en model op og tage en 2,0 16V..
    Men problemet ved opel er at de ruster. smiley
    Men det er nu ikke så slemt med skærmkanter og paneler, problemet med en Calibra er at Vangerne bag de laves ikke mere! Så hvis de ruster så er de svære at få fat i, ellers skal man ha nogen til at lave nogen nye. Men ellers en fed bil.

• #3   27. apr 2006 | Gullif| // Mupp - Skal ikke have en bil med for 'stor' motor før jeg har tjent en god portion forsikrings point op. Og har også hørt, som Proxie P skriver, at Opels 8v motorer er ret holdbare.
    Min Astra er også kun 8v og den kører satme godt, selvom den er ret sløv. Den starter ligemeget hvor koldt det er.

Proxie P - Har jeg tjek på. Koster 2K mere om året end astra'en.

Men jeg takker for svarene. Skal ud og prøve den i morgen.

• #4   11. maj 2008 selvom det er en c20ne motor så er det ret holdbare og kan nemt komme op på det samme antal hk som c20xe
    selvom det jo koster lidt penge

Kommentér på:
Køb af Calibra? Svagheder?

Annonce