{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.186 visninger | Oprettet:

stadig i nødprogram efter ny EGR ventil mm. {{forumTopicSubject}}

fik igår firmabilen tilbage fra mekanikeren efter han har skiftet egr ventil,en del på brændstofpumpen og slettede fejl i ecu hvor de også lavede en ny diagnose til slut.

men den går stadig i nødprogram allerede næsten med det samme,og er begyndt at hakke ved ca 1500omdrejninger

hvad kan det være det er på spil her af fejl?
mekanikeren får lov til at se på den igen senere idag


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  stadig i nødprogram efter ny EGR ventil mm.
  • #1   31. jan 2014 lad ham se den efter iegn da det er reklamation sikkert egr men bare en knækket ledning et sted så den gamel egr kunne sikkert bare renses og virker fint

  • #2   31. jan 2014 Ligger der noget diesel olie nede ved dyserne?

  • #3   31. jan 2014 dysserne ser tørre nok ud,så har ingen mistanke om flammeskiverne er defekte
    mekanikeren har set på den og den melder fejl ved brændstoftrykket hvilket jo enten er rail føleren eller højtrykspumpen..


  • #4   31. jan 2014 Ligepræcis det symptom min 2.0 HDi'er lavede i min 206'er.
    Efter at have skiftet både det ene og det andet gav jeg op.
    Kørte i den indtil min dyse blev utæt. Skiftede flammeskive, så blev den utæt et andet sted. Derefter skiftede jeg hele dysen og VUPTI, så kørte bilen fantastisk igen.

    Dog lå der olie rundt om dysen, og kun den.

    Anti pollution fault, hvilket fik mig til at skifte trykføleren, og nogle andre ting. Dog gav det intet i sidste ende før dysen blev skiftet.


  • #5   31. jan 2014 Mål returmængden på dyser, hvis en af dem lækker mister den jo railtryk og derved motorkraft

Kommentér på:
stadig i nødprogram efter ny EGR ventil mm.

Annonce