2.186 visninger
|
Oprettet:
stadig i nødprogram efter ny EGR ventil mm. {{forumTopicSubject}}
fik igår firmabilen tilbage fra mekanikeren efter han har skiftet egr ventil,en del på brændstofpumpen og slettede fejl i ecu hvor de også lavede en ny diagnose til slut.
men den går stadig i nødprogram allerede næsten med det samme,og er begyndt at hakke ved ca 1500omdrejninger
hvad kan det være det er på spil her af fejl?
mekanikeren får lov til at se på den igen senere idag
mar 2006
Følger: 2646 Følgere: 2209 Biler: 55 Emner: 418 Svar: 4.936
jan 2007
Følger: 25 Følgere: 26 Biler: 3 Emner: 67 Svar: 1.378
jun 2004
Følger: 24 Følgere: 23 Biler: 27 Emner: 371 Svar: 1.953
mekanikeren har set på den og den melder fejl ved brændstoftrykket hvilket jo enten er rail føleren eller højtrykspumpen..
jan 2007
Følger: 25 Følgere: 26 Biler: 3 Emner: 67 Svar: 1.378
Efter at have skiftet både det ene og det andet gav jeg op.
Kørte i den indtil min dyse blev utæt. Skiftede flammeskive, så blev den utæt et andet sted. Derefter skiftede jeg hele dysen og VUPTI, så kørte bilen fantastisk igen.
Dog lå der olie rundt om dysen, og kun den.
Anti pollution fault, hvilket fik mig til at skifte trykføleren, og nogle andre ting. Dog gav det intet i sidste ende før dysen blev skiftet.
okt 2007
Følgere: 79 Biler: 17 Emner: 185 Svar: 15.201
stadig i nødprogram efter ny EGR ventil mm.