{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvilken pære er bedst? Test
  • #1   12. feb 2014 Spørger du os hvilken pære der er bedst?
    Eller vil du bare vise os den test du selv har fundet?

• #2   12. feb 2014 Utroligt du kan komme så langt at du selv kan finde en test på nettet men nu ved du ikke hvordan du skal forstå den

Prøv Google translate vis det er sproget der driller

• #3   12. feb 2014 Hold nu kæft spader, jeg læser og forstår norsk, 14 dage hver måned.
    Det er sjovt at inde på MCG der er linket blevet rigtig godt modtaget, mc folk er mere til at hjælpe hinanden med at finde det bedste udstyr til de rigtige penge, her da rakker folk bare ned.
    F.eks. fik jeg slettet et indlæg om nogen jobs i Norge til 18-20.000 OM UGEN, det var en annonce, den måtte ikke være her da den havde karakter af en annonce, men inde på diverse ander gallerier er den blevet modtaget med jubel og skulderklap til en der vil hjælåe andre i arbejde osv, men det skal den ny HAer her inde nok stikke en kæp i hjulet for.
    Skal lige sige jeg de sidste 2 år nok har haft 30 indlæg om jobs, det vil ny HAer ikke have, det kan medføre frysning.

• #4   12. feb 2014 Godt svar .Allan er enig med dig

• #5   12. feb 2014 Allan tak!
    Det er en rigtig god test med god Info.
    Hvis der dukker mere op så bare kom med det..

Og send mig lige et link til de Jobs.. Jeg har et par offshore venner som har gået hjemme et par måneder..

• #6   12. feb 2014 Fedt Allan. Endelig en der fatter hvad et forum også er til. Dejligt med noget brugbart istedet for. Hvordan får jeg 100hk mere ud af min golf 3 1.6, keep it comming

• #7   12. feb 2014 selve testen er faktisk her:
    https://www.naf.no/forbrukertester/test-av-utstyr/test-av-lysparer-for-bil/

Men nok om det.. Ligner en ny test, og siden fdm har lavet den kommer den nok i næste måneds blad smiley Kan vi håbe smiley

Men igen man skal huske at testen prioritere bedst performance og ikke bedst til prisen, eller tager højde for levetid eller farve smiley

• #8   12. feb 2014 Allan:

Godt ord igen sømand.... Det var ikke lige min hensigt at vælte dig helt mentalt, med mine spørgsmål.
    Det var altså bare din overskrift indeholdene et spørgsmålstegn, og den manglende beskrivelse der gjorde at jeg var i tvivl om hvad der foregik.
    Så jeg undskylder mange gange.

• #9   12. feb 2014 Den test kan ikke bruges til noget.
    Den er udført af Phillips.

• #10   12. feb 2014 Groth
    Det kunne jeg ikke se nogle steder?

• #11   12. feb 2014 Der er en rubrik i siden hvor der står, OM TESTEN.
    Der står, at testen er udført af Phillips.

• #12   12. feb 2014 Groth:
    Det er testet på deres lab.. Ikk udført af Philips..

Testen ble utført på Philips sitt laboratorium i Tyskland. Laboratorier for slike tester er det svært få av, og derfor ble Philips eget brukt. Selv om eieren av laboratoriet også produserer testvinnerne, har de uavhengige testerne fra FDM hatt full kontroll på selve testen.

En producent i eu må ikk direkte sammenligne sine produkter med andre af det jeg ved..
    Hvilket også er årsagen til at producenter aldrig laver sådan tester.. Ellers ville vi jo svømme i dem...

• #13   12. feb 2014 Peter:
    Accepted!

• #14   12. feb 2014 Groth:
    Luk nu hjelmen ned mand.
    Der står hvor langt den lyser, det kan en hver idiot sgu da selv finde ud af, og hvis en pære lyse 40 meter kortere, så opdager du det også selv ret hurtigt.
    Hvis Philips snød bare en gang med en test, så ville det give et frygteligt bagslag rent salgsmæssigt, det ville brage helt ud i deres andre produkter, tv, dvd osv, det risikerer de sgu ikke.

Kommentér på:
Hvilken pære er bedst? Test

Annonce