852 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "Hvilken pære er"
Hvilken pære?
Hej folkens. Har mig en golf 4 hvor der er en pære som er sprunget. Og ja de skal jo skiftes men ved virkelig ikke hvad for nogle pære jeg skal købe. Jeg har kigget lidt på osram cool blue og osram c...
Hej folkens. Har mig en golf 4 hvor der er en pære som er sprunget. Og ja de skal jo skiftes men ved virkelig ikke hvad for nogle pære jeg skal købe. Jeg har kigget lidt på osram cool blue og osram c...
Skrevet af: Morten M - 19. sep 2015
Hvilken pære er dette??
hej jeg mangler sådan en pære her, men aner ikke hvad den hedder.. og synes ikke rigtig der står noget på den.. hvor kan man købe sådan nogle henne??
hej jeg mangler sådan en pære her, men aner ikke hvad den hedder.. og synes ikke rigtig der står noget på den.. hvor kan man købe sådan nogle henne??
Skrevet af: Bech1993 - 18. maj 2013
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Nyt amatur 900 kr.
- Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
- Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
- Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
- Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.
apr 2013
Følger: 1 Følgere: 1 Emner: 14 Svar: 539
Eller vil du bare vise os den test du selv har fundet?
jan 2007
Følgere: 89 Biler: 9 Emner: 1 Svar: 4.002
Prøv Google translate vis det er sproget der driller
nov 2009
Følger: 72 Følgere: 680 Annoncer: 2 Emner: 591 Svar: 15.935
Det er sjovt at inde på MCG der er linket blevet rigtig godt modtaget, mc folk er mere til at hjælpe hinanden med at finde det bedste udstyr til de rigtige penge, her da rakker folk bare ned.
F.eks. fik jeg slettet et indlæg om nogen jobs i Norge til 18-20.000 OM UGEN, det var en annonce, den måtte ikke være her da den havde karakter af en annonce, men inde på diverse ander gallerier er den blevet modtaget med jubel og skulderklap til en der vil hjælåe andre i arbejde osv, men det skal den ny HAer her inde nok stikke en kæp i hjulet for.
Skal lige sige jeg de sidste 2 år nok har haft 30 indlæg om jobs, det vil ny HAer ikke have, det kan medføre frysning.
jun 2013
Følger: 8 Følgere: 94 Biler: 1 Emner: 62 Svar: 345
apr 2010
Følger: 13 Følgere: 10 Emner: 124 Svar: 3.168
Det er en rigtig god test med god Info.
Hvis der dukker mere op så bare kom med det..
Og send mig lige et link til de Jobs.. Jeg har et par offshore venner som har gået hjemme et par måneder..
aug 2010
Følger: 53 Følgere: 44 Biler: 3 Emner: 27 Svar: 427
okt 2007
Følger: 88 Følgere: 110 Biler: 3 Emner: 276 Svar: 3.752
https://www.naf.no/forbrukertester/test-av-utstyr/test-av-lysparer-for-bil/
Men nok om det.. Ligner en ny test, og siden fdm har lavet den kommer den nok i næste måneds blad
Men igen man skal huske at testen prioritere bedst performance og ikke bedst til prisen, eller tager højde for levetid eller farve
apr 2013
Følger: 1 Følgere: 1 Emner: 14 Svar: 539
Godt ord igen sømand.... Det var ikke lige min hensigt at vælte dig helt mentalt, med mine spørgsmål.
Det var altså bare din overskrift indeholdene et spørgsmålstegn, og den manglende beskrivelse der gjorde at jeg var i tvivl om hvad der foregik.
Så jeg undskylder mange gange.
dec 2007
Følger: 4 Følgere: 6 Biler: 1 Emner: 19 Svar: 162
Den er udført af Phillips.
apr 2010
Følger: 13 Følgere: 10 Emner: 124 Svar: 3.168
Det kunne jeg ikke se nogle steder?
dec 2007
Følger: 4 Følgere: 6 Biler: 1 Emner: 19 Svar: 162
Der står, at testen er udført af Phillips.
okt 2007
Følger: 88 Følgere: 110 Biler: 3 Emner: 276 Svar: 3.752
Det er testet på deres lab.. Ikk udført af Philips..
Testen ble utført på Philips sitt laboratorium i Tyskland. Laboratorier for slike tester er det svært få av, og derfor ble Philips eget brukt. Selv om eieren av laboratoriet også produserer testvinnerne, har de uavhengige testerne fra FDM hatt full kontroll på selve testen.
En producent i eu må ikk direkte sammenligne sine produkter med andre af det jeg ved..
Hvilket også er årsagen til at producenter aldrig laver sådan tester.. Ellers ville vi jo svømme i dem...
nov 2009
Accepted!
nov 2009
Luk nu hjelmen ned mand.
Der står hvor langt den lyser, det kan en hver idiot sgu da selv finde ud af, og hvis en pære lyse 40 meter kortere, så opdager du det også selv ret hurtigt.
Hvis Philips snød bare en gang med en test, så ville det give et frygteligt bagslag rent salgsmæssigt, det ville brage helt ud i deres andre produkter, tv, dvd osv, det risikerer de sgu ikke.
Hvilken pære er bedst? Test