{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.292 visninger | Oprettet:

Nøglechip peugeot 206 - 99 {{forumTopicSubject}}

Jeg mangler en nøglechip til min peugeot 206 xs fra 99/2000.
Jeg købte en uorginal nøgle med chip i, men da jeg fik testeren på gad den ikke tage imod den. Min mekaniker sagde derfor at jeg skulle få fat i en orginal. Er der nogen der ved hvor jeg kan få fat i sådan en eller evt. har en selv ? Skal bruge den hurtigst muligt. Lige meget om den har været brugt før.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nøglechip peugeot 206 - 99
  • #2   17. feb 2014 Tænkte jeg også, men hvis nu der var en der havde en liggende. Vil holde alle muligheder åbne. Er sådan set ligeglad med nøglen men kun chippen smiley

• #3   17. feb 2014 hvad vil du så gøre med chippen? den passer jo ikke til din bil

• #4   17. feb 2014 Chippen kan kodes med en tester så den passer til bilen.
    Bestiller man den hos peugeot i Frankrig kommer den skåret til bilen da den bliver lavet via stelnummeret, men stadig er chippen clean og skal kodes til bilen alligevel.

• #6   17. feb 2014 Er du helt sikker på det? Så vidt jeg ved kan man ikke kode en nøgle med en tester, man kan kun synkronisere nøgle og startspærre med tester. Da jeg skulle bestille ny nøgle til min 406'er kom det hele i en samlet kasse hvor nøglen var skåret og chippen lavet via stel nr og så skulle den bare synkroniseres med startspærren via testeren.

Kommentér på:
Nøglechip peugeot 206 - 99

Annonce