{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
798 visninger | Oprettet:

El Problemer {{forumTopicSubject}}

Hej
Jeg har siden jeg købte min Mitsubishi Galant 2,5V6 fra 1999. Aldrig fået løst et par el problemer, centrallås,indvendig kabinelys,standby strøm til anlæg, hukommelse i fuldauto klima anlæg, virker ikke. Har selvfølgelig tjekket sikringerne. Der stå i manualen at klima anlæg kan huske de sidste indstillinger, de bliver dog reset hvis man fra kobler batteri, så vil den førstegang automatisk stå på 25 grader Auto. Det gør den hver gang jeg starter bilen, så der er ingen strøm der heller. Nogle forslag til hvad der kan være galt


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  El Problemer
  • #1   11. mar 2014 måske ledninger rykket ud af sikringsboksen eller et beskadiget bundt ledninger når det er så meget der er galt. har du evt været igang med at fejlsøge selv med et multimeter ? evt bippe det hele igennem nogle forskellige steder? hvad spænding er der på battteriet både i drift og bare slået til tænding?


  • #2   12. mar 2014 Hej Igen
    Glemte lige en vigtig detalje..det hele virker hvis jeg sætter nøglen i tændingslåsen og sætter den i første hak.


  • #3   12. mar 2014 Skal vist have skaffet mig et multimeter:: smiley Men en mystisk fejl synes jeg

Kommentér på:
El Problemer

Annonce