{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ny Vægt på anhængertræk ??
  • #1   15. mar 2014 har det samme problem har fået af vide i synings hallen at jeg skal kontakte importøren de kan oplyse mig det

  • #2   15. mar 2014 Jeg ved ik om det er alle biler, men jeg har købt en Passat fra 2007 som jeg har fået hævet vægten fra enten 1600 eller var det 1800 som standard også op til 2000 kg...
    Du skal bare køre hen til din lokale vw forhandler også bede om et stykke ( gratis) papir hvor der står hvor meget din biltype kan øges med i vægt på krogen, også kører du bare i en synshal og får bilen synes med de ekstra kilo den nu kan få.
    Jeg er sikker på du ihvertfald kan få mindst de 100 kg som du har behov for.
    Mvh Asbjørn.


  • #3   15. mar 2014 ned til forhandleren og snak med dem så klarer de det.
    men nogle forhandlere er nogle idioter!
    min grand vitara må kun trække 1475 kg så jeg ringede til per b i Silkeborg og fik af vide at en Suzuki ikke kunne vejes op på trækket.
    så ringede jeg til Jørgen olsen i Viborg og vupti! så modtog jeg en godkendelse til 1825 kg..


  • #4   15. mar 2014 Ok.
    Det er fordi at vi skal nok ha en anden bil,og flere af dem vi har set på må trække
    1400-1500 kg og vi skal bruge en til 1600 kg...men der er nok ikk andet at gøre en
    At kontakte forhandlerne af det bestemte bilmærke og høre om det. Men tak.


Kommentér på:
Ny Vægt på anhængertræk ??

Annonce