{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.436 visninger | Oprettet:

passat 3c fjerne strøm {{forumTopicSubject}}

Hey.
Står med følgende problem:
Jeg er ude og køre, kommer hjem, slukker bilen og vil låse den..
der sker intet. Prøve begge fjernbetjeninger, sker intet, og de mangler ikke batteri..
nå.. jeg prøver så at starte bilen... der sker intet.. radioen tænder, men ellers kommer der ikke tænding på eller noget..
Jeg kan ikke låse bilen, heller ikke indefra, intet virker, ikke engang hornet....

Så min vw-Mekker og jeg kommer over telefonen frem til at det må være den komfortboks der styrer centrallås og immobilizer (startspærre) der er død, (kendt fejl på den bil).
Så vi bestiller en ny boks hjem, kan få den i morgen...

men tænker så lidt at jeg godt kunne tænke mig at tage strømmen fra bilen, og lige holder de to ledninger sammen et kort øjeblik for at "nustille" bilen, det har jeg tidligere gjort.. men denne bil er jo ret ny, med canbus, og centralbokse osv...


kan der ske noget ved dette ?
eller skal jeg bare prøve ??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  passat 3c fjerne strøm
  • #1   19. mar 2014 Jeg oplevede ligende problem, dog kunne jeg godt låse og åbne bilen. I mit tilfælde var de Klemme/ræle 15 det var galt med, den styre tænding, startspærre osv, tjek den inden du skifter den boks, og duer det ikke er det helt sikkert på at det er din ELV ( den boks du omtaler ) der er gået til. Det ræle koster ca 100kr incl moms hos VW og da de skifter min ELV boks kom jeg af med 2500kr incl moms og arbejdsløn.

Kommentér på:
passat 3c fjerne strøm

Annonce