{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.345 visninger | Oprettet:

Opel Insignia udendørs temperatur måler/sensor {{forumTopicSubject}}

Hej nogle der ved hvor sensor til sådan en bil sidder?, og er det nemt at skifte selv? jeg har en lille mistanke om at min ikke viser korrekt.. her til aftenen(kl. 19:30) kørte jeg hjem viste den 18 grader, det tror jeg ikke rigtig passer :-/.....synes at 18 grader plejer at føles varmere...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Opel Insignia udendørs temperatur måler/sensor
  • #2   20. mar 2014 Hm aner det ikke, burde man så ikke kunne se en lille dut der stikker ud/ned ligesom på Peugeot 206?..Det må jeg tjekke imorgen når der bliver lyst smiley

• #3   20. mar 2014 På Vectra C sidder den i den underste del af for-kofangeren i højre side. Man kan ret let identificere stedet hvis man kigger lidt efter. Mon ikke princippet er nogenlunde magen til i Insignia? Det er i hvert fald hvad jeg har kunnet finde frem til med Google også.

• #4   21. mar 2014 Ok, det vil jeg tjekke! Hm håber sgu ikke at kofangeren skal af bare for at skifte føleren smiley

• #5   22. mar 2014 Lille update, det var rigtig føleren sidder nederst på kofangeren i føresiden, men i mit tilfælde var det øget af "holderen" derfor viste den forkert, kofangeren skulle ikke af(heldigvis) men der var ikke meget plads for at få det på plads igen, men det gik, og det kører igen nu smiley

Kommentér på:
Opel Insignia udendørs temperatur måler/sensor

Annonce