{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Aut. lys virker ikke længere
  • #1   3. apr 2014 Efter som den er fra 95, er kørelyset originalt. Dvs. ikke eftermonteret.

Ret mig lige, hvis jeg tager helt fejl, men - sidder der ikke en relæ-kasse i nærheden af batteriet i sådan en civic - og - sidder relæet for kørelys ikke i denne relæ-kasse?

Prøv lige at åben den og se om du er kommet til at slå til den med batteriet, da du skulle have den op og ned, så kørelys-relæet er gået løs eller har taget skade..

• #2   3. apr 2014 Det gør der ganske rigtigt, men der ser alt ud som det skal.

• #3   3. apr 2014 Et er hvordan relæerne ser ud udvendigt - et andet er, hvordan de ser ud indvendig.

Hvis du kan lokalisere kørelys-relæet der, så prøv lige at hive den op og mål igennem - bare for at udelukke den mulighed smiley Evt. både på relæet og på selve terminalen.

• #4   3. apr 2014 okay... nu har jeg så ikke en skid forstand på hvad eller hvordan jeg måler det skidt... men baglygterne tænder heller ikke før jeg manuelt tænder for det hele, så mon ikke det er relæet...

• #5   3. apr 2014 Det kunne godt tænkes - især hvis du ved uheld er kommet til at slå til kassen, uden du har lagt mærke til det. Ikke for det, ved du ikke hvordan du måler ud, så køb da bare et nyt relæ og prøv om det hjælper. Det koster ikke alverden smiley Koster MAX 70 kr hos Mr Hansen.

• #6   3. apr 2014 Det må sq lige prøves... tak for hjælpen smiley

• Morten p
    Morten p Tilmeldt:
    aug 2007

Følger: 1 Svar: 204
    #7   3. apr 2014 ellers mål amp på ledningen fra batteriet, også slå tænding fra, så tager du ellers hver sikring ud, indtil der ikke er et højt forbrug længere, så har du fundet ud af på hvilken kreds fejlen ligger.

• #8   3. apr 2014 Det viste sig at det nye batteri var defekt. Og jeg har lige haft en trailer koblet på med en fejl i ledningsnettet som så tog en sikring, men sikringen sad inde under rattet i noget der ser lidt eftermonteret ud. Så nu virker det hele igen smiley

• #9   3. apr 2014 Hvordan defekt, siden det kan have indflydelse på kørelyset???

• #10   3. apr 2014 Det havde ikke noget med kørelyset at gøre, men det afgav bare ikke strøm ordentligt... Kørelyset var bare førnævnte sikring smiley

• #11   3. apr 2014 ahhhhhh - så forstod jeg den smiley

Kommentér på:
Aut. lys virker ikke længere

Annonce