{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.160 visninger | Oprettet:

Toyota Corolla - hjælp. Klonk/dårlig opretning {{forumTopicSubject}}

Hej bilgalleri.

Har lige købt en Corolla St.car fra 98. Har bemærket, at styretøjet virker tungt og at den har svært ved at rette op når man har drejet rattet. Samtidigt så har den en lille klonk lyd når man kører over et hump.

Har læst at det måske kan være en styrekugle - nogen der har bedre forslag?

Mvh. Björn

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Toyota Corolla - hjælp. Klonk/dårlig opretning
  • Finn S
    Finn S Tilmeldt:
    feb 2014

Følger: 7 Følgere: 6 Svar: 10
    #1   6. apr 2014 Det er måske tårnlejet på forreste fjederben,eller ratakselkryds,tror ikke på en slidt styrekugle gør styrtøjet "tungt".

• #2   6. apr 2014 Ratakselkrydset, er det, det der sidder inde i bilen oppe under instrumentbordet? Hvad kan jeg gøre ved det?

• Finn S
    Finn S Tilmeldt:
    feb 2014

#3   6. apr 2014 Ratakselkryds som ikke sidder udsat,fejler sjældent noget,så bedste bud er tårnlejer. Ved at peugeot 206 styrer a røv til når de er rustet op,så det lyder lidt som om din corolla har samme problem.

• #4   6. apr 2014 Super. Er der tårnlejer på sådan en? Sidder der et ratkryds længere ude end det inde i bilen?

• Finn S
    Finn S Tilmeldt:
    feb 2014

#5   6. apr 2014 Mener kun din model,som de fleste,kun har 1 kryds på rataksel og da den sidder inde i bilen,tvivler jeg på den er skyldig i dit problem. Der sidder et leje i gummiophæng øverst på forreste fjederben,og de holder ikke evigt,tror du skal få det chekket.

• #6   6. apr 2014 Ved du hvad det leje hedder så jeg kan finde det? Er det som et tårnleje?

Kommentér på:
Toyota Corolla - hjælp. Klonk/dårlig opretning

Annonce