{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle et skab 700 kr.
  • Klippet buskas ned 1.500 kr.
  • Montere kattelem og lave hul 1.500 kr.
  • Sætte køkkenlåge fast igen 750 kr.
  • Udskiftning af termostater på 3 radiatorer 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kadett e vs vectra a undervogn.
  • #1   7. apr 2014 Toplejre er ikke det samme .. Og så er dr forskel på om den har abs, eller ikke ..

• #2   7. apr 2014 Havde gættet mig til at topleje ikke passede da ifølge refako så skulle gevindet være 16mm på vectra a og 12mm på kadett e.

Yderligere skulle støddæmperen være lidt kortere på vectra a i forhold til kadett e.

Har nemlig fundet en vectra a som jeg måske køber da jeg er træt af min kadett men har allerede købt en ny undervogn til kadett'en så det ville være fint hvis jeg kunne bruge den men så er det jo lige om kadett topleje kan bruges på vectra med kadett støddæmper?

• #3   7. apr 2014 Så bliver støddæmperen for lille i toplejet, jeg ved ikke om du kan spænde det sammen eller om du skal få lavet et bøs der fylder mellemrummet ud .. Jeg har kun prøvet det omvendt, sat et vectra fjedreben på en astra f, der borede jeg hullet op, så passede det hele sammen ..

• #4   7. apr 2014 takker for dit svar smiley det burde kunne lade sig gøre men spørgsmålet er om det er det værd i forhold til f.eks at sælge undervognen igen, tabe 500 kr og så købe en magen til dog bare til vectra'en... det er blot en undervogn til 1500 kr så intet specielt i den smiley

Kommentér på:
Kadett e vs vectra a undervogn.

Annonce