{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
564 visninger | Oprettet:

13" fælge på corolla e11??? {{forumTopicSubject}}

Hej folkens. Kan man få nogle fede 13 tommer fælge til sådan en corolla e11 fra 97? Eller er de for små? Ville gerne have lidt mere ballon på dækkene og så gå ned i størrelse men skulle der være noget i vejen for at sætte så små fælge på? Eller er bremserne i vejen? På de forskellige hjemmesider foreslår de kun 14" og opefter når man indtaster sin nummerplade..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  13" fælge på corolla e11???
  • #1   12. apr 2014 vil du køre med 165/100 R13? du kan sagtens få en 15" med massere af ballon

  • #2   12. apr 2014 Der er ikke plads til bremsekaliberen foran.

  • #3   12. apr 2014 Tak mathias. Det var egentlig bare det jeg var ude efter at få bekræftet. Men dumsmarte bemærkninger kunne jeg ikke helt slippe for, så det var rart du var hurtig. smiley

    Når det så er på plads, så vil jeg høre om nogen har nogle forslag til hvilke fælge man kunne vælge i 14" ? Og gerne med en lille kant. (Helst ikke chrom-fælge)
    Jeg tænker noget 14x6 eller 14x7' hvis det er muligt. Og det kan lige så godt være stålfælge som alu.

    Lad ideerne flyde frit. smiley men hold gerne de sure og usaglige kommentarer for jer selv. De er ikke ret inspirerende. smiley


Kommentér på:
13" fælge på corolla e11???

Annonce