{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvilken obd tester.
  • #2   13. apr 2014 Søg efter delphi 150 på nettet. Købte en sådan da jeg havde prøvet flere andre billige testere uden noget godt resultat. Delphi clonen kostede Ca 1200kr da jeg havde den i hånden og den virker rigtig godt

  • #3   13. apr 2014 "delphi klonen" hedder Autocom, og kan købes for 660.- for Aliexpress.com (på trods af et meget suspekt navn, leverer de varen og har en fantastisk kundeservice) smiley håber det er brugbart, jeg har selv sådan en tester og er utroligt glad for den, det kører upåklageligt, den er for nogen en anelse bøvlet at installere, hvis det giver problemer hjælper jeg gerne smiley

  • #4   14. apr 2014 Tak for det;)
    Kan den også aflæse div værdier som feks lambda værdi når den holder i tomgang osv?


  • #5   14. apr 2014 Henrik S. Hvad er det for noget sludder? Der findes både en autocom og en delphi tester, at programmerne så er ens er en anden side af sagen.

  • #6   14. apr 2014 Tror bare jeg holder mig til den "streetpirate" har til salg måske:)

  • #7   14. apr 2014 vidste ikke du kunne få en klon der stadig hed Delphi, men en Autocom kan fuldstændig det samme som en delphi, der står bare noget andet på skiltet smiley

Kommentér på:
Hvilken obd tester.

Annonce