{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  diagnose tester smart fortwo diesel
  • #1   21. apr 2014 Tvivler på du får noget brugbart ud af det, hvorfor ikke få tester på og se hvilke fejl den har lageret og så få dem rettet? Kom forbi 4262 så kan vi smide en tester på og se hvad der er galt.

  • #2   21. apr 2014 Har undersøgt det samme til min ipad og skrevet til flere firma der sælger tester og de siger alle at der ikke er en ordentlig version der virker endnu smiley

  • #3   21. apr 2014 Den skulle vel aldrig periodevis gå i nødprogram og miste trækkraft. ??


  • #4   21. apr 2014 Jannik hvis det bare var så let så ville jeg gerne komme forbi. Det er en periodisk fejl og så snart du sætter din computer på så er der 0 problemer.

    Torben, jo det er noget i den stil og nogen gange vil den ikke starte "ordentligt" da den ikke tænder relæ til lygter samt speederpedal og nærmest kun små brummer og er i gang med motorknappen lyser stadig.


  • #5   22. apr 2014 En typisk fejl er fugt i stikkene på motoren, specielt i stikkene til turbotryksfølerne, giv dem en klat kontaktfedt så tror jeg det hjælper på det.
    Jeg har selv prøvet at min wastegate på turboen har sat sig fast, hvilket gjorde at den kunne være lang tid om at starte, den har jeg smurt og masseret en hel del, men hvis den sidder urokkelig fast, så er der kun tilbage at skifte turboen.


  • #6   24. apr 2014 Hmm jamen så skifter jeg da bare turboen før jeg smør stikkene smiley

    Tak for din hjælp, jeg kunne jo prøve..

    Jeg har bl.a. også tændingsfejl, så som relæ til lygter og speeder ikke aktiveres, tror du samme fejl ligger der?


  • #7   24. apr 2014 Det er muligt, har ikke haft erfaring med de fejl, så det skal jeg ikke kunne sige.

Kommentér på:
diagnose tester smart fortwo diesel

Annonce