{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.242 visninger | Oprettet:

1,6 PSA Motor. {{forumTopicSubject}}

Hey folkens.

skal lige høre om den velkendte 1,6 PSA HDI Motor os døjer med defekte (N75 ventil som vw) har en der lige har fået ny turbo fordi den sang meget, og letter slidt i tubine aksel. den synger ikke mere men som vag gruppen går den i nødprogram ved sej træk over de 110km/t

på forhånd tak.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  1,6 PSA Motor.
  • #1   25. apr 2014 Min far har den motor i sin 407, den har gået 275tkm og har aldrig haft skiftet den omtalte ventil, den har dog fået ny turbo som et led af vedligholdelsen, men jeg synes ikke den er særlig støjsvag generelt.

• #2   25. apr 2014 Min fejler heller intet efter 270tkm,, heller ikke noget med turbo skift på min,, den er som den skal være,,, selvom jeg nok selv hiver turboen af og renovere den når jeg runder de 300tkm smiley

• Luske *
    Luske * Tilmeldt:
    apr 2007

Emner: 24 Svar: 1.311
    #3   25. apr 2014 det er nok nærmere en dyse ,start med at tjekke returmængden

• #4   25. apr 2014 luske. kan det os være det når det er turbo over bosst den melder fejl på.

• #5   25. apr 2014 Har nok skiftet 50 af de ventiler - Så kan sagtens være det der er galt. Men den eneste måde at finde ud af det på er at smide en tester på.

Melder tit for højt ladetryk hvis den ventil er defekt.

• Luske *
    Luske * Tilmeldt:
    apr 2007

Emner: 24 Svar: 1.311
    #6   25. apr 2014 Kasper s

det meldte historien ikke noget om i første omgang ?

det kan også være jeg bare skal have de briller smiley

må lige læse en gang mere

• #7   26. apr 2014 Dejlig humor, Luske. dejligt der er en der ikke bare ryger op i det røde.. smiley

det var ikke med i historien, da jeg gerne ville høre folkens mening inden det kom med, smiley

Kim K. så ryger der bare en ny på mandag.

Kommentér på:
1,6 PSA Motor.

Annonce