{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.048 visninger | Oprettet:

Tågelygte - opel zafira - andet mærke - to forskellige - problem ved syn?? {{forumTopicSubject}}

Hola Alle

Jeg skal have min dejlige zaffi til syn - så langt så godt. Desværre har min ene tågelygte fået et stenslag. Jeg går ud fra, at dette skal laves til syn,

Problemet er, at jeg kan se, der findes seks forskellige mærker af tågelygter til lige netop zafira:

Johns
DIEDERICHS
HELLA
SCHLIECKMANN
TYC
ZKW

Jeg vil naturligvis gerne gøre det så billigt som muligt, men jeg er meget i tvivl mht syn.

1. Må der sidde to forskellige mærker tågelygter på en bil? altså et mærke i højre side og et andet i venstre side?

2. Det er vel kun "E" godkendte lygter der må sættes på, ikke sandt?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tågelygte - opel zafira - andet mærke - to forskellige - problem ved syn??
  • #1   1. maj 2014 Har fået af vide en syns mand her sidst da jeg var til syn med min vens bil, og han spurgte så hvorfor jeg havde pillet hele tågelygte systemet ud, og det var fordi at den ene tågelygte have fået stenslag + revne og jeg mente så at de ikke måtte være der til syn så. Men han sagde at de må godt synes med stenslag + revne, der må bare ikke være hul ind igennem glasset. Så du behøver ikke skifte det til syn, den kan godt synes med det. smiley

• #2   1. maj 2014 ahhhh - se det var en god info - tak for den smiley

Kommentér på:
Tågelygte - opel zafira - andet mærke - to forskellige - problem ved syn??

Annonce