{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Shelf units need fixing to wall 650 kr.
  • Varme i radiator - stiften virker ikke 800 kr.
  • IKEA PAX garderobeskab 2.500 kr.
  • Samle to pax skabe uden låger 650 kr.
  • Hjælp af fagmand til tilslutning af nyt komfur (rette kabel haves) 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Benzin pumpe
  • #1   3. maj 2014 Plus og minus på dit batteri. Hvis du har købt en universal pumpe er den nok lavet sådan at den pumper til der er et vist tryk på ud siden.

• #2   3. maj 2014 Tak for svaret Rune N.
    men kører pumpen så ikke konstant selv når bilen er stoppet ?
    bilen er en astra gsi men pumpen er fra en calibra .

• #3   3. maj 2014 Hvis der er en gsi er den født med elektronisk benzin pumpe

• #4   3. maj 2014 den er 100 procent sikkert født som en gsi . men er ikke født med elektrist pumpe. og pga jeg har smidt en c20xe motor i så skal den have en elektrisk punpe for at kunne føde motoren nok .

• #5   3. maj 2014 Alle opel gsi biler er med elektrisk pumpe. Den sidder formentlig i højre side bag baghjulet.

• #6   3. maj 2014 denne pumpe sad foran højre baghjul- årgang 1997 . har lige tjekket hele bagenden ,der er kun denne ene benzin pumpe.

• #7   3. maj 2014 MEN MEN MEN det jeg spørger om er hvor jeg skal tage strømmen fra på bilen for at tilslutte pumpen ????

alt andet kan jeg ikke bruge til noget.

• #8   3. maj 2014 Det kan godt være du ikke mener du kan bruge det til noget, men hvis bilen er en astra gsi så er den født med elektrisk benzinpumpe så det ville være smart og bruge de ledninger som der er i bilen originalt, og de går ud til bagenden i højre side.

• #9   3. maj 2014 hvis pumpen kun har plus og minus, og den kun skal køre når bilen er tændt, så skal du lige have fat i et relæ!

Vil ikke tro at tændingslinjen kan holde til de ampere en benzinpumpe ville kunne trække, derfor relæet for en sikkerheds skyld.

tænding til relæ, som trigger.

Og kør derefter så en konstant/direkte plus fra batteriet til samt stel.

• #10   3. maj 2014 Få fat i et relæ og sæt styrestrømmen til klemme 15 (Tændingsplus)

• #11   3. maj 2014 Hvis det skal laves ordenligt, skal du have fat i et benzin pumpe relæ, de er typisk lavet sådan at du kører signalet fra Tændspolen ind i relæet, så det kun kører når motoren kører.

Det er en sikkerheds feature, så hvis du kører galt og der går hul på en benzin slange, så stopper pumpen hvis motoren ikke kører rundt, selv om der stadig er tænding på?
    Du kan evt. Vælge et relæ fra en VOLVO 240 her sidder hele automatikken i relæet.
    Jeg mener at den bare skal have 12V, stel og tændingsignal (fra tændspolen).

Jeg syntes at det ville være en dårlig ide at kører den over tændingen, sådan en pumpe kan trække temmelig meget strøm, så den vil hurtigt malke dit batteri hvis du bare holder med tænding på.

Mvh Steffen

• #12   3. maj 2014 Takker... det var det jeg ville vide

• #13   3. maj 2014 nogen sidder den også i tanken under bagsædet

Kommentér på:
Benzin pumpe

Annonce