{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.278 visninger | Oprettet:

bmw e39 abs problemer {{forumTopicSubject}}

Min abs lampe lyser. Testeren siger fejl på inletvalve på forreste højre samt bagerste venstre, samt fejl på kabel til bagerste. begge følere ved hjulene er skiftet. Speedo er samtidig holdt op med at virke. Skal der virkelig en ny boks til, og kan den skabe alle de fejl jeg har.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  bmw e39 abs problemer
  • #1   4. maj 2014 e39érne har en svaghed med absblokken ude i motorrummet, har selv døjet med min og måtte skifte den, prøv evt at give mig dit nr på din abs blok, har en liggende hvis det er nødvendigt til en go pris, fra en jeg har hugget op.

    men tjek følerne ordenligt igennem med et scoop da de virker efter HALL princip og ikke må ohmes igennem da det kan ødelægge dem,


  • #2   4. maj 2014 De skal have org følere, de uorg virker ikke .. Det er set mange gange smiley

  • Ronny R
    Ronny R Tilmeldt:
    mar 2011

    Følgere: 1 Emner: 30 Svar: 171
    #3   4. maj 2014 Tror bare det er nogle lodninger på de e39 abs bokse.
    Prøv at se efter om dine lodninger er defekte


  • #4   4. maj 2014 Hvis det er en ældre model så sidder boksen inde i handskerummet, og det er normalt den ude i motorrummet på de nyere der fejler.
    Har dog en boks til at ligge hvis det er du tror det er den.
    Ved mig var det hjullejet, men det er det nok ikke når det er flere den melder fejl på


  • #5   5. maj 2014 jeg vil prøve at lane mig til en abs blok og sætte stikket over I den, så må fejlen vel forsvinde uden at jeg sætter bremserør til også ikk?
    Ellers skriver jeg lige vedr. dem der er til salg her, og tak for hjælp


Kommentér på:
bmw e39 abs problemer

Annonce