{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.127 visninger | Oprettet:

Skoda fabia 1,2 3 cyl, går dårlig i tomgang {{forumTopicSubject}}

Hej

Kan i hjælpe mig.
Jeg har en skoda fabia fra 2002 1,2 3 cyl, som lyder som om den går på 2 cyl i tomgang hvis man går om og lytter efter ved bagpotten.

Bilen kører fint under normal kørsel, men prutter i tomgang.

Jeg har fået at vide at det måske kunne være en vetil som ikke falder ordenligt på plads. Er der andre som kender til det her problem???

Mvh

Steen

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Skoda fabia 1,2 3 cyl, går dårlig i tomgang
  • #1   5. maj 2014 Nok nærmere en dyse

• #3   5. maj 2014 Tak for svarene...

Ja det kunne måske godt være en dyse, men hvis det var knasten, ville den så ikke gå dårlig i hele tiden? for den kører fint, men hoster lidt i tomgang.

• #4   5. maj 2014 Du kan jo prøve at ta ledningen af på dysen når bilen går tomgang når du kommer til den dyse hvor der ikke er forskel på motorgangen så er det den
    du ka osse ta tændkablerne en af gangen når der ikke er forskel på motorgangen ved du hvilken cylinder det er

• #5   5. maj 2014 Jeg ved at det er cyl 3 som giver problemer, den melder fejlkode p0303 forbrændingsudsættelse periodisk.

• #6   5. maj 2014 Tag tændrør ud, tag en kompressionsprøve, skift evt tændrør fra cyl 2 over til 3
    hvis kompression er ok (du kan evt presse et kosteskaft ned i hullet hvis du presser ned og en drejer nøglen) hvis skaftet løfter fra tændrørshullet er kompression nok ok
    så tror jeg det er dysen

Kommentér på:
Skoda fabia 1,2 3 cyl, går dårlig i tomgang

Annonce