{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.053 visninger | Oprettet:

Vw tank problem ..? {{forumTopicSubject}}

Hej BG . Jeg har lige fået mig en golf 5 diesel . Jeg skulle idag tanke den for anden gang , og her oplever jeg så noget lidt mærkværdigt . Jeg kan slet ikke gi tankpistolen noget power , uden den afbryder , fuldstændig ligesom vi oplever når tanken er fuld , så afbryder pistolen. Flere gange sprutter der lidt diesel ud , nærmest som om der er overtryk i tank/ tankrøret.

Jeg kunne finde noget på Info på tysk , hvor der i et forum stod , at det kunne skyldes pistolen skal vinkles anderledes. Er der nogen der kender dette problem om det er et udluftningsventil eller lignende , altså en mekanisk ting der ikke virker eller lignende ...? Håber i kan hjælpe mig lidt på vej .

Tak for jeres tid !

Mvh Michael

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vw tank problem ..?
  • #1   8. maj 2014 har samme problem med min touran. -_- vis du nu du smider den så lang ind du kan gør den /gjorde den det så også ???

• #2   8. maj 2014 hvis du vinkler lidt rundt med den plejer der at være punkter hvor du kan give fuld hammer smiley

• #3   8. maj 2014 sjovt oplever det tit med Touaregen og der er det simpehen bare at jeg skal rykke den ud af det hak den sidder i. altså pistolen så man stikker den helt i og hiver lidt tilbage i den smiley

• #4   8. maj 2014 Ja det også selvom snablen blir møflet ind , men kunne måske godt prøve at vinkle pistolen anderledes imorgen . Lidt irriterende hvis det skal tage 15 minutter at tanke ?? det skal nemlig som i siger gå stærkt , så fuld skrue , fyldes i en fart . Virkede det med din touran Mikkel ...?

Tak for jeres svar ??

• #5   8. maj 2014 Aha... Så det er vw folkene der voldtager alle "pistolerne", så vi andre skal stå og holde det lort fordi at den klamme låsefunktion igen ikke virker.... Nu gir det hele mening... smiley

• #6   8. maj 2014 Helge , jeg har endnu ik mødt en "auto knap " der holder her i dk , de alle f..... helt op . smiley

• #7   9. maj 2014 Jeg har to spørgsmål

HVEM er det der hver morgen fucker tingende op på køgebugt motorvejen.

Og HVEM er det der ødelægger de auto låse på tankstationerne. endnu en grund til at tanke på shell der virker de altid.

ellers tank på OK deres pumper levere ikke særlig meget brændstof i minuttet så der burde det kunne lade sig gøre smiley

Kommentér på:
Vw tank problem ..?

Annonce